مشروح اخبار


» کارشناسان خارجی، نتیجه دیدار ایران و آرژانتین را چگونه پیش بینی می کنند



تیم ملی فوتبال ایران در گروه F جام جهانی 2014، امشب (شنبه) در حالی به مصاف تیم پرآوازه آرژانتین می رود که کارشناسان بین المللی فوتبال از شکست ایران اطمینان دارند.

به گزارش ایرنا، در همین راستا کارشناسان پایگاه اینترنتی بلیچر ریپورت نتایج متفاوتی را پیش بینی کرده اند که همگی از برد آرژانتین و بسته ماندن دروازه این تیم حکایت دارد.



**الکس دایموند: ایران صفر – آرژانتین 2

به اعتقاد دایموند، بازی ایران مقابل نیجریه نشان داد که غلبه بر این تیم آسیایی چندان کار ساده ای نیست؛ تیمی متعصب و صاحب اخلاق که به لطف مربیگری کارلوس کی روش پرتغالی از ویژگی های تاکتیکی خوبی نیز برخوردار است.

درعین حال، این کارشناس معتقد است که آرژانتین تیمی کاملا متفاوت از تیم های آفریقایی است و اگر اشتباهات تاکتیکی را که در ابتدای بازی مقابل بوسنی مرتکب شد، تکرار نکند، می توان به راحتی ایران را شکست دهد.

الکس دایموند همچنین پیش بینی کرده است که «لیونل مسی» فوق ستاره تیم ملی آرژانتین بهترین بازیکن دیدار امشب مقابل ایران خواهد بود.



** کارل مچت: ایران صفر – آرژانتین 4

«کارل مچت» دیگر کارشناس بین المللی فوتبال پیش بینی کرده است که آرژانتینی ها با نتیجه پرگل 4 بر صفر پیروز مطلق دیدار امشب مقابل ایران خواهند بود.

این کارشناس گفته است که غلبه بر بازیکنان بزرگی مثل لیونل مسی، سرخیو آگرو و گونزالو هیگوآین برای ایران کار بسیار دشواری خواهد بود. اگرچه ایران توانست مقابل نیجریه دفاع کند اما این بازی دفاعی در مقابل آرژانتین به اندازه کافی مؤثر نخواهد بود.

کارل مچت هم پیش بینی کرده است که لیونل مسی از تیم آرژانتین بهترین بازیکن دیدار امشب میان ایران و آرژانیتن باشد.



مایل کامینگز: ایران صفر- آرژانتین 2

او معتقد است آرژانتین پس از پیروزی مقابل بوسنی در بازی نخست خود، راه را برای صعود از گروه F هموار کرده است.

به اعتقاد کامینگز، شکست دادن ایران ممکن است آنگونه که بعضی ها فکر می کنند، چندان هم کار ساده ای نباشد اما شاگردان آلخاندرو سابیا این توانایی را دارند.

این کارشناس نیز همانند همکاران خود پیش بینی کرده است که لیونل مسی از آرژانتین مرد شماره یک میدان در بازی امشب ایران و آرژانتین باشد.



** سام تای: ایران صفر – آرژانتین 3

« سام تای» دیگر کارشناس بلیچر ریپورت پیروزی سه بر صفر آرژانتین مقابل ایران را برای دیدار امشب این دو تیم در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل پیش بینی کرده است.

او معتقد است ایران اگرچه توانست مقابل نیجریه، تاکتیک دفاعی از خود به نمایش بگذارد اما در مقابل ارژانتین حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

سام تای هم لیونل مسی را بهترین بازیکن میدان در بازی امشب می داند.



** ویل تایدی: ایران صفر – آرژانتین 3

وی اعتقاد دارد، اگرچه تیم ایران در بازی امشب با اراده بالا در میدان حاضر می شود اما حریف آرژانتین نخواهد شد.

ویل تایدی برخلاف دیگر کارشناسان، پیش بینی متفاوتی از بازیکن برتر دیدار امشب ایران و آرژانتین ارائه کرده و معتقد است که گونزالو هیگواین با به ثمر رساندن دست کم دو گل، مرد شماره یک این میدان خواهد بود.




تاریخ انتشار : 31 خرداد 1393, 18:35



» اخبار مرتبط:

  • درخواست مسی از سرمربی آرژانتین برای بازی ایران
  • برنامه بازی های ایران درجام جهانی
  • قهرمان جهان مقابل ایران متوقف شد/نوجوانان ایران -آرژانتین
  • گزارش سایت آرژانتینی اوله از ایران
  • هدیه ستاره جنجالی دنیای فوتبال به محمود احمدی نژاد+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    • گروه کاربری: مدير کل
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: 11.10.1390
    • وضعيت: آفلاين
    • خبر
    • نظر
    ^
    dsgAGa
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود