مشروح اخبار


» سوارز باز هم گاز گرفت! +عکس /صحنه ای عجیب در جام جهانی!!



اروگوئه با شکست دادن ایتالیا به مرحله بعدی جام جهانی صعود کرد.

گروه چهارم یكی از گروه‌های پر از شگفتی جام جهانی بوده. در این گروه تیم‌های بزرگی چون ایتالیا، انگلیس و اروگوئه حضور داشتند اما اولین تیمی كه از آن صعود كرد، كاستاریكا بود. كاستاریكا با شكست دادن اروگوئه و ایتالیا خیلی زود به مرحله بعدی صعود كرد تا پس از حذف انگلیس، تكلیف دومین تیم صعود كننده در مسابقه ایتالیا - اروگوئه مشخص شود.
دیشب ایتالیا و اروگوئه به مصاف هم رفتند تا از بین آن‌ها یكی به مرحله بعد صعود كند. این مسابقه در نیمه اول بدون گل مساوی شد و با شروع نیمه دوم، همچنان تیم‌ها در تلاش بودند تا دروازه حریف را باز كنند. اما این مسابقه در دقیقه 59 تازه شروع شد! در این لحظه بود كه داور کلوديو مارکيزيو را از ایتالیا اخراج كرد تا این تیم 10 نفره شود. همین موضوع تبدیل به برگ برنده‌ای برای اروگوئه شد تا این تیم در دقیقه 81 سرانجام توسط گودين به گل برسد. این نتیجه، به معنای صعود اروگوئه به مرحله بعد بود. برزیل، مكزیك، شیلی، كاستاریكا، آرژانتین، كلمبیا و حالا اروگوئه، تیم‌هایی هستند كه همگی از قاره آمریكا به مرحله یك هشتم نهایی جام جهانی صعود كرده‌اند.
در دیگر مسابقه این گروه، كاستاریكا كه شگفتی‌ساز شده بود نتوانست از پس انگلیس برآید و انگلیس‌ها با مساوی شدن این مسابقه، سرانجام توانستند یك امتیاز از جام جهانی 2014 بگیرند.

پیش از شروع جام جهانی، این گروه به عنوان گروه مرگ شناخته شد و پیش‌بینی‌ها این بود كه انگلیس و ایتالیا از آن صعود می‌كنند. اما برخلاف اكثر پیش‌بینی‌ها، هر دو تیم مدعی این گروه حذف شدند تا كاستاریكا و اروگوئه به ترتیب با 7 و 6 امتیاز به مرحله بعد صعود كنند.

نکته مهم این بازی غیر از نتیجه صحنه ای بود که سوارز دفاع ایتالیا را گاز گرفت.

 




تاریخ انتشار : 4 تیر 1393, 07:32



» اخبار مرتبط:

  • برنامه کامل مسابقات جام جهانی 2014 برزیل
  • ایران ۳ برزیل ۲ شکست طلایی پوشان در جهنم آزادی
  • پرافتخار ترین تیم جهان مقابل بلندقامتان پارس زانو زد
  • سرانجام داور بازی ایران و آرژانتین اخراج شد+عکس
  • آلمان و سوئیس به جام‌جهانی راه یافتند/ آتش‌بازی هلند، برد سخت اسپانیا و توقف ایتالیا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟