مشروح اخبار


» پزشکی قانونی گچساران پزشک ندارد!



پزشکی قانونی شهرستان گچساران با جمعیت حدود 150 هزار نفر فاقد پزشک است و این مشکلات متعددی را برای مردم این شهرستان نفت خیز در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرده است.


پزشکی قانونی شهرستان گچساران با جمعیت حدود 150 هزار نفر فاقد پزشک است و این مشکلات متعددی را برای مردم این شهرستان نفت خیز در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرده است.

به گزارش راک نیوز ؛ در حالی این شهرستان فاقد پزشکی قانونی است که به دلیل نفت خیز بودن و وجود چاهها و تاسیسات نفتی در این منطقه و همچنین قرار گرفتن در کریدور شرق به غرب پر ترافیک بودن محورهای ارتباطی آن، حجم مراجعات به پزشکی قانونی زیاد است.

با این حال مراجعین به این مرکز مجبورند روزها در انتظار آمدن پزشکی از شهرهای یاسوج و دهدشت به این شهرستان بمانند و یا به یاسوج سفر کنند.

با این حال به گفته مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد اغلب مراکز پزشکی قانونی این استان از کمبود پزشک رنج می برند.

کامروز امینی به خبرنگار مهر گفت: کمبود پزشک در مراکز پزشکی قانونی شهرستانهای این استان منجر به نارضایتی مردم شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون مركز پزشكي قانوني گچساران علي رغم برخورداري از سالن تشريح مجهز و مناسب، فاقد پزشك مستقر و ثابت است و نيروي انساني آن با اعزام پزشك از مراكز ياسوج و دهدشت تأمين مي شود.

امینی اظهار داشت: اقبال پزشکان به همکاری با این مجموعه به دلیل سختی فوق العاده کار و پایین بودن مزایا و دستمزد بسیار کم و در حد صفر است.

وی بیان داشت: در برخی موارد هم نیروهای فعلی این مجموعه به دلیلی این مشکلات از پزشکی قانونی می روند که این مسئله مشکلات این مرکز را حادتر کرده است.

این مسئول با بیان اینکه راهکارهای قانونی برای جذب و افزایش نیرو در پزشک قانونی بی نتیجه مانده است، افزود: به رغم پیگیریهای مکرر هنوز در زمینه تامین نیروی پزشک به نتیجه مطلوبی دست پیدا نکرده ایم و بکارگیری نیروی جدید در سطح جدید هم به کلی متوقف شده است.



تاریخ انتشار : 4 تیر 1393, 14:38



» اخبار مرتبط:

  • مرگ 4 نفر بر اثر سوختگی در استان کهگیلویه و بویراحمد در...
  • 12نفر در اثر مصرف مواد مخدر درکهگیلویه و بویراحمدجان باخته اند
  • پزشکی قانونی آخرين آمارقربانيان زلزله را اعلام كرد
  • کمبود پزشک خانواده در گچساران و کهگیلویه
  • پزشکی قانونی گچساران از امروز در ساختمان جدید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟