مشروح اخبار


» اجازه از تهران برای خاموش کردن آتش در کهگیلویه



در تماس با دکتر نیک اقبال معاون استانداربرای در اختیار گذاشتن یک فروند هلیکوپتر برای اعزام به محل حادثه اطلاع دادیم که عنوان شد که از اختیارات من نیست و باید با ...


در تماس با دکتر نیک اقبال معاون استانداربرای در اختیار گذاشتن یک فروند هلیکوپتر برای اعزام به محل حادثه اطلاع دادیم که عنوان شد که از اختیارات من نیست و باید با مدیرکل هلال احمر استان هماهنگ شود.

به گزارش راک نیوز ؛ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: آتش سوزی صبح پنجشنبه در کوه شهرو واقع در روستای پشه کان گچساران، با تلاش بسیار فرماندارگچساران، نیروهای هلال احمر، بسیج و نیروهای مردمی در ساعت 9 شب مهار شد.

محمد جهان‌آرا در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه کهگیلویه وبویراحمد، با تشکر از همه عوامل موثر در مهار این آتش‌سوزی افزود: تمام پرسنل منابع طبیعی آماده همکاری و حضور درمحل حادثه بودند اما به دلیل نبود بالگرد متأسفانه این امر صورت نگرفت.

وی تصریح کرد: توسط پیامک به دکتر خادمی استاندار و در تماس با دکتر نیک اقبال معاون استانداربرای در اختیار گذاشتن یک فروند هلیکوپتر برای اعزام به محل حادثه اطلاع دادیم که عنوان شد که از اختیارات من نیست و باید با مدیرکل هلال احمر استان هماهنگ شود.

جهان آرا اظهارکرد: با مدیرکل هلال احمر تماس گرفته شد اما او درجواب گفت باید با مرکز هماهنگی‌های لازم انجام شود.

وی گفت: استان ما هلی کوپتر دارد اما برای به پرواز درآمدن آن در مواقع بحرانی باید از تهران اجازه گرفته شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: هنوز از خسارات احتمالی این حادثه اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

وی افزود: از مردم استان خواهشمندم از روشن کردن آتش و انداختن ته‌سیگار و مواد آتش‌زا در مراتع و جنگل‌ها و کوه‌ها خودداری کنند تا دیگر شاهد وقوع چنین حوادثی و از بین رفتن منابع طبیعی نباشیم. 



تاریخ انتشار : 8 تیر 1393, 04:16



» اخبار مرتبط:

  • مهار آتش‌سوزی باغ مرکبات در روستای «آرو»
  • درخواست کمک فرماندار 'گچساران
  • اولین حادثه تلخ درکهگیلویه/غرق شدن جوان دهدشتی در "مارون"
  • تلاش 5 ساعته برای نجات کودک 8 ساله ناپدید شده در کوه دنا
  • آتش سوزی کوه الوند لنده مهار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟