مشروح اخبار


» سه بازیکن تیم ملی در فهرست منتخب قاره آسیا درجام جهانی



سایت بلیچر ریپورت در گزارشی به قلم کریستوفر آتکینز تیم منتخب قاره آسیا در جام جهانی را مشخص کرده که نام سه بازیکن تیم ملی در آن دیده می شود.

امیرحسین صادقی اولین بازیکن تیم ملی است که در تیم منتخب قاره آسیا قرار گرفته. بلیچر ریپورت در مورد صادقی نوشته: در حالیکه به نظر می رسید جلال حسینی، چهره اصلی خط دفاعی در جام جهانی باشد این امیرحسین صادقی بود که با بازیهای خوبش توجهات را به سمت خودش جلب کرد.

او آرامش بیشتری نسبت به سید جلال داشت و از عقب کار بازیسازی را شروع می کرد و به بازیکنان حریف اجازه خودنمایی نمی داد.

مهرداد پولادی هم که در جام جهانی عملکرد فوق العاده ای داشت دیگر نماینده تیم ملی در این فهرست است. از دید بلیچر رپیورت، پولادی بعد از آندو، بیشترین میزبان شرکت در کارهای دفاعی را داشته و بازیکن ویژه تیم ملی در برزیل بود.

با اینکه بازیکنات روبه رویی او در دیدار با تیمهای نیجریه و آرژانتین، بازیکنان بزرگی بودند، پولادی تقریبا در برابر تمام حملات امانوئل امنیکه و پابلو زابالتا ایستادگی کرد.

او به خاطر تاکتیک تیم ملی، اجازه نفوذ نداشت اما در کارهای دفاعی بسیار خوب عمل کرد و نشان داد که جدا از قوی بودن روی توپهای هوایی، بازیخوان بسیار خوبی هم هست و می توان او را یکی از سورپرایزهای جام جهانی معرفی کرد.

نام آندرانیک تیموریان هم در تیم منتخب قاره آسیا دیده می شود. بلیچر ریپورت نوشته که هافبک سابق بولتون از تمام تجربیاتش برای ارائه یک نمایش احترام برانگیز در جام جهانی استفاده کرد.

او مهره کلیدی در تیم ملی به خاطر کمکش به مدافعین تیم محسوب می شود و آندو یکی از دلایلی بود که تیم ملی در بازی مقابل نیجریه و آرژانتین تنها یک گل دریافت کرد هر چند که او و مدافعان تیم ملی نتوانستند جلوی بوسنی به خوبی مقاومت کنند.

آندو یکی از دلایل اصلی موفقیت نسبی ایران در جام جهانی بود




تاریخ انتشار : 10 تیر 1393, 15:24



» اخبار مرتبط:

  • کارشناسان خارجی، نتیجه دیدار ایران و آرژانتین را چگونه پیش بینی می کنند
  • دعوت 28 بازیکن به اردوی تیم ملی برای دیدار با کره؛ کریمی هم هست
  • اسامی 30 بازیکن نهایی جهت معرفی به فیفا برای مسابقات جام جهانی اعلام شد
  • بوسنی با چه شرایطی جلوی ایران حاضر می شود؟ می توانیم ببریم؟
  • 6 پرسپولیسی و 4 استقلالی در جدیدترین لیست کروش/ ترکیب کارلوس برای جام‌جهانی‌ مشخص شد؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟