مشروح اخبار


» مافیای بازار سیاه فروش بلیت هواپیما در شیراز



 

به گزارش راک نیوز ؛ مصطفی امیری در جلسه‌ بررسی مشکلات و یافتن راهکاری برای رفع تنگناهای موجود در موضوع کمبود بلیت هواپیما و تاخیر پروازها در شیراز، شرکت‌های هواپیمایی را مکلف به بررسی و یافتن راهکاری برای بهبود فضای موجود دانست.

 

فرماندار شیراز گفت: یکی از مشکلات را فروش بلیت چارتر در بازار سیاه است، مسئولان شرکت هواپیمایی باید به این نکات توجه داشته باشند تا بروز چنین مشکلاتی باعث رنجش خاطر مردم نشود و خدمت‌رسانی مسئولان را تحت‌الشعاع قرار ندهد.

 

وی با بیان اینکه تاخیر در پرواز در صدر نارضایتی مردم و مسافران قرار دارد، گفت: فروش بلیط به قیمت‌های بالاتر از نرخ مصوب در برخی آژانس‌ها و بروز اختلالات فنی در حین پرواز از دیگر عوامل نارضایتی مردم است.

 

فرماندار شهرستان شیراز استفاده از سرمایه‌گذاران را برای کمک به شرکت‌های هواپیمایی پیشنهاد داد و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور سرمایه‌گذاران این مشکلات مرتفع شود.

 

در این جلسه سیدی مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس نیز به مشکلات فراروی صنعت هوانوردی پرداخت و پایین بودن نرخ مصوب ارائه خدمات هوائی، تحریم، کمبود ناوگان وبالا بودن سن ناوگان و اثرات مستقیم افزایش نرخ سوخت در طرح هدفمندی یارانه‌ها را از مهمترین مشکلات این صنعت برشمرد.




تاریخ انتشار : 11 تیر 1393, 19:25



» اخبار مرتبط:

  • ایزوگام نبودن سقف هواپیمای ایران ایر وچکه کردن آب! +عکس
  • آتش گرفتن سیلندر گاز در شیراز 5 نفر را مجروح کرد
  • بازدید سرزده فرماندار شیراز از بازارچه شیطان+ عکس
  • مشکل آب شرب قلعه رئیسی جدی است
  • فرود اضطراری 2 پرواز در کیش
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟