مشروح اخبار


» سربازان گمنام امام زمان (عج) موفقیت‌های هسته‌ای کشور را بیمه کردند



نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: مردم در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب به خصوص در چند سال اخیر که توطئه‌های دشمنان و بدخواهان بیشتر و پیچیده‌تر شده، عیدی خوبی از دست این فرزندان سلحشور و گمنام انقلاب گرفته‌اند.....


  به گزارش راک نیوز :غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با ابراز خوشحالی از موفقیت اخیر وزارت اطلاعات در دستگیری عوامل اصلی ترور دانشمندان هسته‌ای کشور ابراز داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با دیگر در آخرین روزهای فصل بهار عیدانه‌ای پربها به مردم ایران اسلامی تقدیم کردند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: مردم در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب به خصوص در چند سال اخیر که توطئه‌های دشمنان و بدخواهان بیشتر و پیچیده‌تر شده، عیدی خوبی از دست این فرزندان سلحشور و گمنام انقلاب گرفته‌اند.

زارعی با بیان موفقیت‌های کم‌شمار وزارت اطلاعات در طول سالیان اخیر عنوان کرد: با همه فتنه‌ها و توطئه‌هایی که با محوریت استکبار جهانی علیه نظام اسلامی شکل گرفته و اکنون فتنه‌های جدید در منطقه در حال شکل‌گیری و بعضا عملیاتی شدن است، ولی عملکرد با صلابت و مقتدرانه این فرزندان امام و رهبری تاکنون همه آن‌ها را نقش بر آب ساخته است.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم تصریح کرد: دشمن در حال حاضر مشغول نبرد ناجوانمردانه با دستاوردهای علمی جوانان متخصص و متعهد ایران اسلامی است که وزارت اطلاعات به همراه سایر نهادهای انقلابی مسئول با چشمان تیزبین خود این توطئه‌ها و فتنه‌ها را رصد و نقش بر آب می‌کنند.

زارعی دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای را نشان‌دهنده اشراف نظام جمهوری اسلامی بر تحولات و تحرکات دشمن در این عرصه دانست و گفت: درس این موفقیت بزرگ سربازان گمنام امام زمان (عج) به بدخواهان و دشمنان این بود که ایران اسلامی هر چند در موضوع هسته‌ای پای میز مذاکره نشسته اما در ادامه پی‌گیری حق مسلم هسته‌ای خود هیچ‌گاه از مواضع اصولی و تعریف شده کوتاه نخواهد آمد.

این نماینده مجلس با نصیحت کسانی که به دلایل مختلف فریب بیگانگان را خورده و دست خود را به خون جوانان وطن آغشته می‌کنند، تصریح کرد: هم‌پیاله شدن با دشمنان این آب و خاک قطعا در آینده چیزی جز پشیمانی و روسیاهی نصیب چنین افرادی نخواهد کرد.



تاریخ انتشار : 27 خرداد 1391, 08:46



» اخبار مرتبط:

  • تقدیر از خدمات و فداکاری‌های کارکنان وزارت اطلاعات
  • انهدام دو تیم تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • برگزاری مراسم روز سرباز گمنام در وزارت اطلاعات
  • پیام تبریک نماینده مردم بویراحمدبه مناسبت "روزسربازگمنام"
  • توطئه بمب گذاری در نماز جمعه توسط اداره اطلاعات فارس خنثی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟