مشروح اخبار


» تلفن‌های"کهگیلویه و بویراحمد" فردا هشت رقمی می‌شود +کدجدید



طرح هم‌کدسازی در سطح شهرستان‌های بویراحمد، دنا، گچساران، باشت، کهگیلویه و بهمئی انجام شده و شماره مشترکین در این شهرستان‌ها از 7 رقم به 8 رقم تغییر می‌کند.

مشترکان تلفن‌های ثابت در شهرستان‌ها و روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد برای اطلاع از تغییرات


به گزارش راک نیوز  ؛طرح هم‌کدسازی در سطح شهرستان‌های بویراحمد، دنا، گچساران، باشت، کهگیلویه و بهمئی انجام شده و شماره مشترکین در این شهرستان‌ها از 7 رقم به 8 رقم تغییر می‌کند.

مشترکان تلفن‌های ثابت در شهرستان‌ها و روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد برای اطلاع از تغییرات و دریافت شماره جدید خود می‌توانند تا قبل از ساعت 22 روز چهارشنبه (18 تیر) در محدوده استان با سامانه گویای 6618 و در خارج از استان با شماره 07416618 و بعد از ساعت 22 در خارج از استان با شماره 0746618 و در داخل استان با سامانه گویای 6618 تماس بگیرند.

همچنین مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد به نشانی www.tckb.ir و واردکردن شماره تلفن قدیم، از شماره جدید خود مطلع شوند.

براساس اطلاعیه ستاد هم‌کدسازی تلفن‌های ثابت، مشترکان برای انعکاس پیشنهاد و همچنین اعلام شکایت در این زمینه، می‌توانند به پورتال اطلاع‌رسانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www.cra.ir بخش ثبت و پاسخگوئی به شکایات مراجعه کنند.



تاریخ انتشار : 17 تیر 1393, 14:37



» اخبار مرتبط:

  • رتبه اول کیفیت تلفن همراه کهگیلویه و بویراحمد در جنوب کشور !
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ها درکهگیلویه و بویراحمداعلام شد
  • شهر باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزید.
  • اشتباه محاسباتی در قبوض جدید برق / مردم پرداخت نکنند
  • والده آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد درگذشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟