مشروح اخبار


» بویراحمدی ها شش میلیارد صدقه دادند



در سال 90 نیز مردم بویراحمد افزون بر دو میلیارد و 213 میلیون ریال به صورت نقدی به حساب ایتام زیر پوشش كمیته امداد این شهرستان واریز كردند.وی با تاكید بر اینكه كمیته امداد با همكاری خیرین و انسان های نیكوكار در این استان تاكنون از هیچ كمكی به نیازمندان دریغ نكرده افزود: امید است این روند با قوت بیشتری ادامه داشته باشد.

 راک نیوز :'زریر انصاری' جمعه شب در گفت و گو با ایرنا میزان مشاركت و نوعدوستی مردم این شهرستان را خوب و مطلوب ارزیابی كرد و افزود: انتظار می رود كه خیرین و افراد متكمن در استان بیش از پیش در امور خیرخواهانه و خداپسندانه شركت كنند.

انصاری بیان كرد: در سال 90 نیز مردم بویراحمد افزون بر دو میلیارد و 213 میلیون ریال به صورت نقدی به حساب ایتام زیر پوشش كمیته امداد این شهرستان واریز كردند.

وی با تاكید بر اینكه كمیته امداد با همكاری خیرین و انسان های نیكوكار در این استان تاكنون از هیچ كمكی به نیازمندان دریغ نكرده افزود: امید است این روند با قوت بیشتری ادامه داشته باشد.

مدیر كمیته امداد شهرستان بویراحمد اظهار داشت: توزیع قلك در میان دانش آموزان و توزیع صندوق های صدقات از جمله كارهایی است كه برای افزایش مشاركت مردم در شهرستان بویراحمد انجام شده است.

وی اظهار داشت: این میزان كمك های مردمی صرف اموری همچون احداث حمام ، سرویس بهداشتی ، تعمیرات منازل مسكونی ، اعطای تسهیلات بلاعوض ، كمك به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و ارایه انواع خدمات حمایتی به مددجویان زیر پوشش این نهاد خواهد شد



تاریخ انتشار : 27 خرداد 1391, 12:43



» اخبار مرتبط:

  • 30 واحد مسكونی كمیته امداد در زیلایی بویراحمد افتتاح شد
  • کمک هشتاد میلیونی کارمندان آموزش و پرورش به ایتام گچساران
  • یاسوج میزبان جشنواره فرهنگی دانش آموزان كشور است
  • بهره‌برداری از مجتمع کمیته امداد گچساران در هفته دولت
  • 108سرویس بهداشتی برای مددجویان کهگلویه احداث شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟