مشروح اخبار


» فرماندار جدید فیروزآباد معرفی شد



راک نیوز :کمال فیروزآبادی یکشنبه‌ شب در آیین تودیع و معارفه فرماندار پیشین و جدید فیروزآباد که با حضور امام‌جمعه، نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات آموزش‌وپرورش این شهرستان برگزار شد، از جهانبخش بهمنی فرماندار پیشین فیروزآباد که نزدیک به سه سال در این سمت بود قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم تغییرات مدیران در استان‌ها و فرمانداران با آرامش انجام شد، افزود: نیرویی که به‌عنوان فرماندار قبول مسئولیت می‌کند لازم است تجربه‌های کافی در امور فرهنگی، سیاسی، عمرانی، اقتصادی و... داشته باشد.

فیروزآبادی با اشاره به تعامل خوب استاندار فارس با نمایندگان مجلس در این استان تصریح کرد: به‌خاطر ویژگی‌هایی که فرماندار جدید فیروزآباد در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی، اقتصادی و... دارد، امید است که با تعامل، از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کند چراکه دیگر فرصتی وجود ندارد تا به مسائل حاشیه‌ای پرداخته شود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار فارس بیان کرد: فرصت‌ها را باید قدر دانست، چراکه مانند ابر در آسمان می‌گذرند و امروز به‌عنوان یک مدیر اجرایی لازم است که با تمام قوا به‌ جلو حرکت کنیم.

فیروزآبادی بابیان اینکه امروز در دنیا حرف ایران خریدار دارد، گفت: کشور ما در حال ‌حاضر در اوج اقتدار سیاسی قرار گرفته که این به برکت ولایت به وجود آمده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اقتصاد و اقتدار سیاسی برای یک کشور مانند دو بال یک پرنده می‌ماند که می‌تواند اوج قدرت را نشان دهد و ایران در سال‌های اخیر این دو بال را تقویت کرده و ارتقا داده است.

به گزارش فارس، در پایان این آیین ابراهیم استوار‌میمندی به‌ عنوان فرماندار جدید فیروزآباد معرفی و از فرماندار پیشین این شهرستان تقدیر شد.




تاریخ انتشار : 23 تیر 1393, 02:48



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار جدید جهرم معرفی شد
  • سومین معاون فرماندار شیراز معرفی شد
  • سومین معاون فرماندار شیراز معرفی شد
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • فرماندار جدید شهرستان گناوه معارفه شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟