مشروح اخبار


» محرز ترین اشتباه داور : چشم پوشی از خطای پنالتی دروازه بان آلمان



کارشناس ملی داوری فوتبال کشور گفت: دو بازیکن تیم آرژانتین در دیدار فینال جام جهانی 2014 برزیل مستحق کارت دریافت قرمز و اخراج از زمین مسابقه بودند.

به گزارش راک نیوز ؛  نوذر رودنیل درکارشناسی داوری دیدار فینال جام بیستم  افزود: داور ایتالیایی این باری حساس و سرنوشت ساز باید بازیکنان شماره چهار و 20 آرژانتین را در دقایق 33 و 107 با نشان دادن کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج می کرد.

وی اظهار کرد: بازیکن شماره چهار آرژانتین به دلیل انجام حرکت غیر ورزشی مستحق دریافت کارت قرمز بود و فوتبالیست شماره 20 این تیم به دلیل انجام خطایی که در دقیقه 107 باید با اخطار دوم جریمه می شد، مستحق اخراج بود.

این کارشناس داوری فوتبال کشورتصریح کرد: اعلام پنالتی نشدن خطای دروازه بان آلمان در دقیقه 56 از دیگر اشتباهات قضاوت این بازی بود.

رودنیل اعلام آفساید در دقایق 27، 29، 45 و 46 دو بار به نفع آلمان و دوبار به نفع آرژانتین از نکات بسیار مثبت قضاوت دیدار آلمان و آرژانتین در بازی پایانی مسابقات جام جهانی فوتبال برزیل بود.

وی مدت زمان گردش توپ در میدان مسابقه این دیدار را در 120 دقیقه 74 دقیقه برآورد کرد.

تیم ملی فوتبال آلمان در یک ماراتن 120 دقیقه ای بامداد روز دوشنبه با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال آرژانتین را شکست داد و جام بیستم را به خانه برد.

8143/671




تاریخ انتشار : 23 تیر 1393, 14:22



» اخبار مرتبط:

  • سرانجام داور بازی ایران و آرژانتین اخراج شد+عکس
  • بازیکن قطری باید اخراج میشد/عبدالبشیر نمره قبولی گرفت
  • یک کارشناس داوری کشور :گردان باید اخراج میشد
  • عملکرد نیشیمورا درنتیجه بازی تاثیر گذار بود
  • اگر مکزیک می باخت اشتباهات کمک داور بخشودنی نبود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟