مشروح اخبار


» "یارنسب " عضو شورای هماهنگی امور موزه های کشور شد



دربخشی از این حکم آمده است:شناساندن و حفظ فرهنگ اصیل و ماندگار کشور عزیزمان ایران و معرفی ارزشهای معنوی و آثار آن در قالب گنجینه ای ارزشمند بنام موزه فرصت بی بدیلی است برای خدمت و تلاش که موجب درخشش و اعتلای فرهنگ جامعه می شود 


 
به گزارش راک نیوز از یاسوج : طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی " اسکندر یارنسب " مدیرکل تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بعنوان عضو شورای هماهنگی امور موزه های کشور منصوب شد .



جناب آقای اسکندر یارنسب
مدیرکل محترم تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور


با سلام

شناساندن و حفظ فرهنگ اصیل و ماندگار کشور عزیزمان ایران و معرفی ارزشهای معنوی و آثار آن در قالب گنجینه ای ارزشمند بنام موزه فرصت بی بدیلی است برای خدمت و تلاش که موجب درخشش و اعتلای فرهنگ جامعه می شود .

برنامه ریزی ، هماهنگی  و سازماندهی  جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی موزه ها ، مستلزم همکاری و همسویی و انسجام برنامه های اجرایی تمامی دستگاهها و نهادهای مرتبط با امر موزه و موزه داری در کشور می باشد .

در این راستا با توجه به مسئولیت تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی در حوزه امور فرهنگی به موجب این ابلاغ به سمت عضو شورای هماهنگی امور موزه های کشور منصوب می شوید .

توفیق روز افزون شما را در خدمت به فرهنگ و هنر کشور از خداوند منان خواهانم.

                                                                              
                                                                            مسعود سلطانی فر



یارنسب از فرزندان شایسته و توانمند استان کهگیلویه و بویراحمد و از فعالان عرصه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور است که از سال 1383تاکنون بعنوان مدیرکل تبلیغات و مراکز فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران منشاء خدمات فراوانی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از ایثارگران بوده است .

درکارنامه یارنسب ، عضو شورای عالی یادمان سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، جانشین کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کشور ، عضو شورای عالی تبلیغات محیطی سازمان زیبا سازی شهرداری تهران ، رئیس کمیته فنی پردیس شهدا در دانشگاههای کشور ، دبیر ستاد بزرگداشت روز شهید ، مدیرموزه های شهدای کشور ، دبیر جشنواره های ملی هنرهای تجسمی هنرهای تجسمی ،هنر ایثار ،فجر آفرینان و آزادگان ، دبیر بیش از 30کنگره ملی و 2کنگره بین المللی ،رئیس کمیسیون هنرهای تجسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و رئیس کمیته فنی یادمانها و امور گلزارهای سراسر کشور دیده می شود .

"عصردنا " این انتصاب شایسته را به این هم استانی ار



تاریخ انتشار : 23 تیر 1393, 19:25



» اخبار مرتبط:

  • عکس: شوخي علي صادقي با مسي در اينستاگرام
  • آتش گرفتن سیلندر گاز در شیراز 5 نفر را مجروح کرد
  • فرمانداراسبق بویراحمد مدیرعامل پتروشیمی اراک شد
  • شغل جدید علی پرورین + عکس
  • دکتر "هاشمی"رئیس دانشكده‏ آموزش‏هاي الكترونيكي دانشگاه شيراز شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟