مشروح اخبار


» پدر سنگدلی که دو دخترش را دار زد!+جزئیات



به گزارش گروه حوادث راک نیوز ؛ سرهنگ امیرخانی فرمانده انتظامی شهرضا در گفت‌وگو با ایسنا با تایید این حادثه جزییات آن را تشریح کرد و گفت: چند روز پیش در پی تماس مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 این شهرستان مبنی بر قتل دو برادر زاده‌اش اکیپ گشت این فرماندهی به محل اعزام شد.


وی افزود: پس از اعزام ماموران به محل حادثه که باغی متروکه در حومه شهر بود ماموران با جسد دو دختر خردسال 7 و 12 ساله و جسد مردی که حلق‌آویز شده بودند، رو به‌رو شدند.

فرمانده انتظامی شهرضا در خصوص جزئیات بیشتر این حادثه گفت: متهم به قتل پس از قتل دو دختر خردسال خود اقدام به خودکشی کرده بود.

امیرخانی تصریح کرد: در پی وقوع این حادثه عموی کودکان برای تحقیقات به پلیس آگاهی احضار شد و به ماموران گفت که از مدتی پیش میان برادرم و همسرش اختلاف وجود داشت به طوری که همسرش تصمیم گرفته بود طلاق بگیرد و همراه دو دختر هفت و دوازده ساله‌اش به نام‌های نگین و نگار به خانه پدری‌اش در یکی از شهر‌های جنوب استان فارس رفته بود.

وی ادامه داد: متهم به قتل در روز حادثه با برادر خود تماس گرفته ومی‌گوید دیگر نمی‌تواند به زندگی ادامه دهد و همچنین در خلال صحبت‌های خود به قتل دو دخترش اعتراف و عزم خود مبنی بر قصد خودکشی را اعلام می‌کند.

امیرخانی افزود: پرونده این قتل در پلیس‌آگاهی شهرستان در حال پیگیری است. 




تاریخ انتشار : 1 مرداد 1393, 22:57



» اخبار مرتبط:

  • عامل جنایت کوره ذغال‌پزی دستگیر شد
  • اجیرکردن دو آدمکش برای قتل همسر معتاد
  • پایان گروگانگیری از سی‌سخت تا شیراز
  • زنی که شوهرش راکشت و2 دخترش را زخمی کرد!
  • دستگیری اعضای باند خرید و فروش نوزادان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟