مشروح اخبار


» بسیاری از هاشمی حلالیت طلبیدند



 قدرت الله علیخانی نماینده سابق مجلس که مدتی است مشاور پارلمانی هاشمی رفسنجانی شده است، در گفت وگو با خبر از فعالیت های عبدااله نوری برای انتخابات ریاست جمهوری آینده خبر داد و گفت: آقای عبدالله نوری در انتخابات مجلس نهم دلش می خواست که اصلاح طلبان منسجم وارد شوند اما موفق به ایجاد هماهنگی نشد. در این زمینه همراهانی هم داشت. عبدالله نوری طیفی از وزرای اصلاح طلب و استانداران را دور خود دارد. مثل آقای کرباسچی و....

وی با بیان اینکه "نمی خواهم نامی از دیگران ببرم"، افزود: چون کرباسچی از قدیم از یاران و همراهان نزدیک آقای نوری بوده و هست لذا نام بردم. و البته آقای نوری تلاش های دارند و گویا جلساتی هم برگزار کرده و می کند. 
 
علیخانی با اشاره به اینکه این جلسات وسیع تر از جلساتی است که مرتب در منزل ایشان برگزار می شود، ادعا کرد: آقای نوری که برای انتخابات مجلس نهم توفیق پیدا نکرد تا جریان ها را متقاعد کند این بار نیز فعال و پیشتاز شده است که انشاالله امیدوارم در این مسیر موفق شود چون این گونه کارها به صلاح کشور و انقلاب است.
 
مشاور هاشمی درباره کاندیداهای احتمالی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری هم گفت: من اسمی نمی برم! شان من اجل‌تر از این است که اسمی از افراد ببرم. اصلاح طلبان شخصیت های خوبی دارند که زمانی که وقت آن فرا برسد کاندیدا خواهند شد. آقای عباس آخوندی در مصاحبه خود به این مساله اشاره کردند که حتما نباید افرادی کاندیدا شوند که صاحب نام هستند. زیرا این افراد می توانند مساله ساز شوند. آخوندی در مصاحبه خود با صنعت و توسعه به این مساله اشاره کرده بودند که آقایان خاتمی و ناطق باید انتخابات را حمایت و پشتیبانی کنند از سوی دیگر باید به دنبال افراد جدید رفت و البته عزیزان فوق عزیزان قوم هستند که بتوانند برای مشکلات امروز جامعه ایران تدابیری بیاندیشند و از سوی مردم مورد اقبال قرارگیرند تا بتوانند در رقابت پیروز شوند.
 
به گفته وی "آقای مهندس آخوندی هم نسبت نزدیک با آقای ناطق دارد(باجناق) و هم زمانی معاون سیاسی ایشان بودند و به ایشان نزدیک هستند و خودشان هم دارای شخصیت متعادل و قابل قبولی هستند." 
 
این حامی سرسخت هاشمی در پایان به تمجید از عملکرد آقای رفسنجانی پرداخت و درباره انتقاداتی که از وی شده است، گفت: سبک و روش بزرگان این گونه است در حالی که شخصیت های کوچک تحمل توهین ها و افتراها را ندارند. آیت الله هاشمی در مکتب امام پرورش یافته اند. با امام و رهبری نشست و برخاست کردند. اگر به خاطر داشته باشید یک بار رهبری از دوستی شصت ساله خود با آقای هاشمی سخن گفتند.  لذا چنین بزرگانی دایره تحملشان زیاد است. آقای هاشمی همواره در برابر این هجمه ها با متانت برخورد می کردند و این رفتار وجه تمایز بزرگان با ما است همچنان که اخیرا متاسفانه یک مسئولی در یک سخنرانی علیه آیت الله هاشمی اهانت بسیار بزرگی کردند که قطعا قابل بخشش نیست و در این دنیا سزای عملکرد خود را خواهد دید؛ این گونه تحمل کردن از صبر امام و رهبری نشات گرفته است. آقای هاشمی فردی صبور و با تدبیر است شما ملاحظه می کنید که خیلی از افراد به دلیل عدم شناخت حرف زده اند و در حال حاضر پشیمان هستند. در این میان سراغ دارم بسیاری از آقای هاشمی حلالیت طلبیدند.



تاریخ انتشار : 28 خرداد 1391, 02:05



» اخبار مرتبط:

  • احتمال نامزدی حسن روحانی بالاست/
  • خاتمی نامزد شود بالای 20 میلیون رای خواهد آورد
  • روایتی از تلاش برای شکاف بین هاشمی و روحانی
  • پیغام حجاریان به باهنر درباره هاشمی
  • در دیدار نمایندگان با هاشمی چی گذشت؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟