مشروح اخبار


» حضورمردم کهگیلویه و بویراحمد در راهپمیایی روز جهانی قدس دشمن شکن است



سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی قشرهای مختلف مردم این استان را برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین دعوت کرد.


سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی قشرهای مختلف مردم این استان را برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین دعوت کرد.

به گزارش راک نیوز  ازیاسوج ؛در این پیام  آمده است: روز جهانی قدس یادآور بیش از نیم قرن مظلومیت ملتی در برابر رژیمی سفاک و جعلی است.

در ادامه این پیام بیان شده است: این روز بزرگ که روز همبستگی ملت های مسلمان برای آزادی قدس شریف و یادگار امام عظیم الشان رحمه الله علیه است هر سال با شکوهتر از گذشته برگزار می شود.

در این پیام عنوان شده است: امام خمینی(ره) فرمود: (فلسطین پاره تن اسلام است) و از این رو هر سال مسلمانان جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان یاد مظلومیت ملتی را زنده نگاه می دارند که سال ها است، شاهد شهادت عزیزان خود و به تاراج رفتن خانه و اموال خود است.

در ادامه این پیام آمده است: رژیم نژاد پرست صهیونیستی که به واقع مظهر تروریسم دولتی است، جوانان مبارز را به خاک و خون می کشد، پدران را روانه زندان و با کودکان و زنان به وحشیانه ترین شکل ممکن رفتار می کند، خانه ها را خراب و حقوق انسانی را زیر پا می گذارد در حالی که این جنایات در برابر چشمان سازمان های بین المللی و مدافع حقوق بشر صورت می گیرد.

در این پیام ابراز شده است: اوج این سفاکی در ماه رمضان امسال و در ماجرای زنده سوزاندن نوجوان فلسطینی، سپس بمباران مناطق مسکونی و به خاک و خون کشاندن مردم بی گناه غزه صورت گرفت و جنایت هولناک دیگری را در پرونده این مدافعان حقوق بشر به نگارش درآورد.

در ادامه این پیام آمده است:با این همه آنچه چشم جهانیان را به خود خیره ساخته است، پاسخ کوبنده مقاومت اسلامی در برابر این جنایات بود.

در این پیام عنوان شده است: موشک های مقاومت اسلامی و توان بالای آن در این نبرد نابرابر خواب را از چشم صهیونیست ها گرفت و آنان را مجبور به عقب نشینی کرد.

در ادامه این پیام آمده است: سخنان این روزهای سران رژیم صهیونیستی حکایت از غافل گیری آنان و شاهد دیگری بر( اوهن بیت من العنکبوت) بودن آنان دارد.

در این پیام اظهار شده است: مسلمانان جهان در راهپیمایی امسال با نه گفتن به تفرقه ها و با سر دادن ندای اتحاد، نشان خواهند داد که با جان و مال خود از آزادگی و آرمان ملت فلسطین دفاع خواهند کرد.

در ادامه این پیام آمده است: ملت ایران اسلامی و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، یک بار دیگر با آرمان های امام بزرگوار و شهدای گرانقدر، تجدید عهد نموده و به ندای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی لبیک گفته و روز جهانی قدس را به روزی ماندگار در تاریخ پر افتخار خود مبدل خواهند کرد.

در پایان این پیام آمده است: از تمام مردم، قشرها و گروه های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می شود تا بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس و لبیک به فرمان رهبری، انزجار خود را به اهداف ظالمانه دشمنان استکباری به ویژه صهیونیسم بین الملل به جهانیان نشان دهند



تاریخ انتشار : 2 مرداد 1393, 19:32



» اخبار مرتبط:

  • بیداری اسلامی در کشورهای منطقه وامدار روز قدس است
  • قدس نماد مبارزه با استکبار جهانی است
  • برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۸۰ کشور
  • بیانیه‌ استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن‌
  • دیدار کارکنان دانشگاه پیام نور گچساران با خانواده شهدای انقلاب
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟