مشروح اخبار


» بیداری اسلامی در کشورهای منطقه وامدار روز قدس است



آن روزها  که امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کرد و آن را روز اسلام و عزت مسلمین نامید، شاید کمتر کسی باور می کرد، نطفه بیداری اسلامی شکل گرفته و بذر مقاومت و مردانگی در ممالک اسلامی کاشته شده است. روز قدس، روز اتحاد و یکپارچگی امت اسلام در مبارزه.....

راک نیوز :  آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی در پیامی به مناسب روز جهانی قدس افزود: ملت شریف و خداجوی ایران، ماه مبارک رمضان را با تسلیم و رضا در برابر حق متعال سپری و در مکتب این ماه خضوع و تواضع، صبر و مقاومت در راه حضرت پروردگار تجربه می کند تا با روحی صلب و عزمی استوار در محاربه با مکائد شیطانی و وساوس نفس انسانی پیروز و سربلند بیرون آید. خداوند متعال این خلوص ها و اخلاص ها را قرین قبول قرار دهد.

در این پیام آمده است؛ آن روزها  که امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کرد و آن را روز اسلام و عزت مسلمین نامید، شاید کمتر کسی باور می کرد، نطفه بیداری اسلامی شکل گرفته و بذر مقاومت و مردانگی در ممالک اسلامی کاشته شده است. روز قدس، روز اتحاد و یکپارچگی امت اسلام در مبارزه تمام عیار با شیطان بزرگ و صهیونیسم غاصب، توانسته کاخهای شیشه ای توهم قدرت و اقتدار را خرد و طعم شوم خوف و وحشت از امریکا و اسرائیل را در میان امت عرب بشکند.

در ادامه آمده است: روز قدس این یادگار بزرگ امام راحل به عالیترین شکل به رمز وحدت امت اسلام در دفاع از فلسطین اشغالی و اراده پولادین امت اسلام برای خارج شدن از یوغ حکام سرسپرده استکبار مبدل گشت و بی شک می توان گفت، مردم کشورهای مصر، تونس، لیبی، عربستان و بحرین و ... این بیداری را، وامدار روز قدس اند.

آیت الله ملک حسینی در این پیام آورده است: باید اذعان کرد که جهان به سمت نظمی نو پیش می رود و تحول و تغییر ساختار جهانی، آن گونه که مقام معظم رهبری بدان اشاره فرمودند، اجتناب ناپذیر است. باید دانست که غیور مردم ایران اسلامی طلایه داران این تحول اند و بدین سبب مسئولیتی بس بزرگ متوجه مسئولین نظام و مردم است.

همچنین در بخش دیگری از این پیام ضمن تقدیر از حضور مردم ایران در همه صحنه های دفاع از اسلام و تشیع، آمده است: امسال نیز چون سالهای گذشته، مردم مسلمان، با اراده ای متصلب و با زبان روزه در روز قدس فریادهای تاریخی خویش را تکرار خواهند کرد و پای اقتدار خویش را بر گرده ذلت اسرائیل خواهند فشرد و مشت های آهنین خویش را بر گونه خباثت بار استکبار خواهند کوفت و فریادهای بلند خود را برای یاس دشمن، از تحریم ها و تهدیدها بلندتر خواهند کرد و از تمامی حقوق ملت خصوصا فنآوری هسته ای دفاع می کنند.

وی از مردم سرافراز کهگیلویه و بویر احمد خواست: روز قدس امسال را با حضور در راهپیمایی، باشکوه تر از همیشه برگزار و دعاهای زاکیه حضرت ولی عصر ارواح العالمین له الفدا را متوجه خود کنند.



تاریخ انتشار : 25 مرداد 1391, 23:43



» اخبار مرتبط:

  • دعوت از مردم گچساران در روز قدس
  • قدس نماد مبارزه با استکبار جهانی است
  • برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۸۰ کشور
  • تاجگردون به مردم وعده جمعه را داد
  • ببینید ایل وتبار من را ،سنگ تمام گذاشتند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟