مشروح اخبار


» تاجگردون به مردم وعده جمعه را داد



او تا کنون تلاش کرده تا بشتر یک چهره عملگرا از خود بنمایش بگزارد تا شعار گرا .حالا با جدیت به مردم حوزه انتخابیه خود وعده ای برای فردا داده ،وگفته که حتما فردا در ........

 راک نیوز : او تا کنون تلاش کرده تا بشتر یک چهره عملگرا از خود بنمایش بگزارد تا شعار گرا .حالا با جدیت به مردم حوزه انتخابیه خود وعده ای برای فردا داده ،وگفته که حتما فردا در راهپیمایی روز قدس هم گام با سایر مردم آزادی خواه  شرکت میکند.
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: روز جهانی قدس روز همبستگی جهان اسلام و روز مبارزه ملتهای مسلمان با اسرائیل غاصب و تعیین سرنوشت مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کهگیلویه و بویراحمد دکتر «غلامرضا تاجگردون» افزود:روز جهانی قدس میراث ارزشمند امام خمینی کبیر(ره) بوده که موید اندیشه ژرف و اعتقاد راسخ ایشان بر وحدت و انسجام مسلمانان سراسر کشور در مقابل آمریکا اسرائیل و صهیونیسم جهانی است.

وی اظهار کرد:گرامـی داشت این روز بزرگ و تقارن آن با بیداری اسلامـی در منطقه پایه های استکبار جهانـی را سست و لرزان خواهد کرد.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امید است در این روز بزرگ که یادآور میثاق مردم با ولـی خود می باشد همگی با حضور در راهپیمایی و اظهار همدردی و همراهی با ملت مظلوم فلسطین موجبات تضعیف و سرنگونی ظلم در منطقه را فراهم سازیم .

تاجگردون اضافه کرد: جمعه 27 مرداد ماه در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس وعده ماست.



تاریخ انتشار : 26 مرداد 1391, 22:26



» اخبار مرتبط:

  • قدس نماد مبارزه با استکبار جهانی است
  • برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۸۰ کشور
  • تاجگردون نماینده دورنهم، فردا با مردم باشت سخن میگویید
  • دعوت از مردم گچساران در روز قدس
  • بیداری اسلامی در کشورهای منطقه وامدار روز قدس است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟