مشروح اخبار


» ببینید ایل وتبار من را ،سنگ تمام گذاشتند



جمعیت خیركننده مردم در همایش وحدت آفرین روز قدس در جای جای استان كهگیلویه و بویراحمد بار دیگری صحنه ای از بیداری اسلامی، وحدت، ولایت پذیری و دشمن ستیزی را در آرمان ملت آرمانی این دیار قهرمان پرور به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگاران راک نیوز : جمعیت خیركننده مردم در همایش وحدت آفرین روز قدس در جای جای استان كهگیلویه و بویراحمد بار دیگری صحنه ای از بیداری اسلامی، وحدت، ولایت پذیری و دشمن ستیزی را در آرمان ملت آرمانی این دیار قهرمان پرور به نمایش گذاشت.

راهپیمایان با سردادن شعارهای 'فلسطین پیروز است ،اسراییل نابود است'، 'مرگ بر آمریكا'، 'مرگ بر اسراییل'، 'مرگ برانگلیس' بار دیگر وفاداری خود به آرمانهای امام راحل (ره)،حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و تنفر از آمریكا و اسراییل غاصب را اعلام كردند.

حضور چشمگیر زنان ،دختران، جوانان و نوجوانان در كنار حضور بسیج عشایری با لباس ایلی محلی ،شال، قطار و برنو در حالی كه همدل و همصدا مسوولان اجرایی این استان را در راهپیمایی روز قدس مشایعت می كردند ،نماد پیوند ماندگاری است كه امام خمینی(ره)آن را 'وحدت كلمه' نامگذاری كرده است.

براساس گزارشهای دریافتی ، آیین راهپیمایی روز قدس در مراكز هفت شهرستان، شهرها و روستاهای كهگیلویه و بویراحمد با حضور چشمگیر آحام مردم شهید

پرور این مناطق برگزار شد.
بنا بر گفته شاهدان عینی این مراسم،  در یاسوج بی‌نظیرترین روز قدس در طول سالیان اخیر بود به طوری که در مراسم نماز جمعه همه محوطه بیرونی مصلای شهر یاسوج مملو از خیل نمازگزارانی بود که از کم‌ترین جا برای فیض بردن از نماز جمعه استفاده کرده بودند.
در شهرستان گچساران وکهگیلویه نیز مردم بدون توجه به گرمای هوا  برگی دیگر در گاهنامه حضور خود نگاشتند.



تاریخ انتشار : 27 مرداد 1391, 15:33



» اخبار مرتبط:

  • مردم در دفاع از قدس شريف حماسه اي ديگر آفريدند
  • دعوت از مردم گچساران در روز قدس
  • قدس نماد مبارزه با استکبار جهانی است
  • تاجگردون به مردم وعده جمعه را داد
  • همزمان با سراسر کشور مردم دهدشت در راهپیمایی 22 بهمن خروشیدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟