مشروح اخبار


» مردم در دفاع از قدس شريف حماسه اي ديگر آفريدند



جاي جاي شهرها و مراكز دهستانهاي كهگيلوبه و بويراحمد آيين راهپيمايي روز قدس با حضور گسترده و خيركننده مردم ولايتمدار اين استان مواجه بود.

نمايش همبستگي راهپيمايي روز قدس اين بار شاهد حضور پرشور مردم هميشه در صحنه كهگيلويه بويراحمد بود كه با زبان روزه و در هواي گرم و آفتاب سوزان اين بار براي خلق حماسه اي ديگر سنگ تمام گذاشتند.
به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ جاي جاي شهرها و مراكز دهستانهاي كهگيلوبه و بويراحمد آيين راهپيمايي روز قدس با حضور گسترده و خيركننده مردم ولايتمدار اين استان مواجه بود.
زن ومرد، پير و جوان ،دانش آموزان ،دانشجويان، فرهنگيان ، بازاران با حضور در اين راهپيمايي باشكوه بار ديگر وفاداري خود به آرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامي در دفاع از ملت مظلوم فلسطين را به نمايش گذاشتند.
راهپيمايان با بيان اينكه روز قدس يادگار گرانبهاي امام راحل است و حضور در اين حماسه سياسي يك وظيفه همگاني است ، با سردادن شعارهاي مرگ برآمريكا، مرگ براسراييل بار ديگر از حقوق ملت مظلوم فلسطين دفاع كردند.
آيين راهپيمايي باشكوه مردم غيور ياسوج مركز كهگيلويه وبويراحمد از ميدان شهداي نيروي انتظامي به طرف ميدان هفت تير برگزار و در ادامه به مصلاي اين شهر ختم شد.
براساس گزارشهاي دريافتي از خبرنگاران اعزامي ازسراسراستان، آيين هاي راهپيمايي در هشت شهرستان و بيش از ۱۶ شهر استان با استقبال باشكوه مردم همراه بود.ایرنا



تاریخ انتشار : 11 مرداد 1392, 15:02



» اخبار مرتبط:

  • هاشمي از حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس تقديروتشكر نمود
  • حضور هاشمي رفسنجاني در راهپيمايي روز قدس
  • امام جمعه موقت ياسوج هشدار داد:شبكه هاي ماهواره اي، مخرب ترين سلاح دشمن در جنگ نرم هستند.
  • در جلسه مجمع روحانيون چه گذشت؟
  • ببینید ایل وتبار من را ،سنگ تمام گذاشتند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟