مشروح اخبار


» امام جمعه موقت ياسوج هشدار داد:شبكه هاي ماهواره اي، مخرب ترين سلاح دشمن در جنگ نرم هستند.



حجت الاسلام سيدعلي صالح موسوي اعظم در خطبه هاي نماز جمعه ياسوج افزود: شبكه هاي ماهواره اي از نقشه ها و برنامه هاي شوم دشمنان است و از عواقب جبران ناپذير استفاده از آن مي توان به نابودي اعتقادات ديني، ترويج روحيه بي حجابي و اشاعه فرهنگ ابتذال و مدگرايي اشاره كرد.
وي بيان كرد: نبايد به سادگي و با بي تفاوتي از كنار اين مساله خانمان سوز..


به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ حجت الاسلام سيدعلي صالح موسوي اعظم در خطبه هاي نماز جمعه ياسوج افزود: شبكه هاي ماهواره اي از نقشه ها و برنامه هاي شوم دشمنان است و از عواقب جبران ناپذير استفاده از آن مي توان به نابودي اعتقادات ديني، ترويج روحيه بي حجابي و اشاعه فرهنگ ابتذال و مدگرايي اشاره كرد.
وي بيان كرد: نبايد به سادگي و با بي تفاوتي از كنار اين مساله خانمان سوز گذشت بلكه بايد متوليان امر براي مقابله جدي و اصولي با آن چاره انديشي كنند.
موسوي اعظم در ادامه اظهار كرد: روز جهاني قدس از يادگارهاي مهم امام خميني (ره) است و در اين روز در تمام كشورهاي اسلامي از جمله ايران برضد جنايات رژِيم غاضب صهيونيستي راهپيمايي مي شود.
وي گفت:قشرهاي مختلف مردم ولايتمدار و هميشه در صحنه كهگيلويه و بويراحمد همچون سال هاي گذشته و به كوري چشم استكبار جهاني حضور گسترده اي در راهپيمايي روز جهاني قدس امسال خواهند داشت.
امام جمعه موقت ياسوج افزود: از ايام باقيمانده ماه رمضان براي تقرب الهي، مناجات، توبه و استغفار نهايت استفاده معنوي گرفته شود.
موسوي اعظم با اشاره به پنجم مرداد ۵۸ سالروز اقامه نخستين نماز جمعه در كشور به امامت آيت ا... طالقاني، گفت: نماز جمعه آثار و بركات متعددي دارد و علاوه بر آن كه موجب وحدت و انسجام مردم مي شود امور سياسي و عبادي نيز در آن با يكديگر عجين است.
وي بيان كرد: برگزاري باشكوه آيين سياسي و عبادي نماز جمعه در تمام نقاط كشور، از مهمترين دستاوردهاي نظام و انقلاب است.



تاریخ انتشار : 5 مرداد 1392, 09:25



» اخبار مرتبط:

  • مردم در دفاع از قدس شريف حماسه اي ديگر آفريدند
  • هاشمي از حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس تقديروتشكر نمود
  • مراسم عاشورا؛ مردم زیر باران، استفاده از چتر براي امام جمعه+حاشیه ها
  • حضور هاشمي رفسنجاني در راهپيمايي روز قدس
  • انتقاد آیت‌الله مظاهری از شعاردادن علیه هاشمی در راهپیمایی روز قدس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟