مشروح اخبار


» معرفی ورزشگاه نفت گچساران به عنوان ورزشگاه استاندارد جنوب کشور



اسکندر ملک‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با تشریح تغییرات و مرمت ورزشگاه نفت گچساران اظهار کرد: استاندارد‌سازی تیرک های دروازه، افزایش ارتفاع فنی پشت نیمکت‌ها، مجهز کردن اتاق‌های تیم داوری، برگزاری نشست‌های خبری و ناظر فدراسیون، مجموعه تست دوپینگ و بهسازی رختکن تیم‌ها از جمله این تغییرات بوده است.

وی افزود: در این راستا افزایش سرویس‌های بهداشتی، تجهیز حمام داوران، ترمیم زمین‌های چمن ورزشگاه، احداث پارکینگ، انتقال خط فیبر نوری به درون استادیوم و تجهیز اتاق ماساژور از دیگر اقدامات انجام شده در خصوص بهسازی ورزشگاه نفت است.

ملک‌زاده با یادآوری این موضوع که ورزشگاه شهدای نفت گچساران باید در زمان‌بندی کوتاه‌مدت استانداردهای لازم برای دریافت مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا را به دست بیاورد، تصریح کرد: ترمیم چمن ورزشگاه نفت اولویت مهم برای دریافت مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده که در این خصوص اقدامات لازم در حال انجام است.

وی با اشاره به تجهیز زمین چمن ورزشگاه نفت به آب پاش‌های اتوماتیک ابراز کرد: برخی از قسمت‌های چمن آسیب‌ دیده که در این راستا از کودهای استاندارد ویژه زمین چمن استفاده شده است.

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران استادیوم استاندارد را دلیل اصلی صدور مجوز با توجه به استانداردهای AFC، همچنین صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها حاضر در لیگ فوتبال حرفه‌ای کشور را داشتن استادیوم های استاندارد عنوان کرد و تأکید کرد: تمامی دستورالعمل‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان طرح ارائه شده تا بتوانیم با تصویب بودجه مورد نیاز ورزشگاه شهدای نفت گچساران را در منطقه جنوب به عنوان یک ورزشگاه استاندارد معرفی کنیم.

ملک‌زاده وجود جایگاه تصویربرداری استاندارد، جایگاه خبرنگاران، اطاق کنفرانس خبری استاندارد و اطاق کار رسانه را از دیگر شاخص های AFC برشمرد و گفت: با توجه ساخت و طراحی قدیمی استادیوم شهدای نفت، راه‌اندازی این شاخصه‌ها هنوز میسر نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با برگزاری جلسات متعدد ناظران صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ و کمیته رسانه باشگاه نفت، اطاق کنفرانس خبری و رسانه  تجهیز اما طرح مجهز کردن جایگاه خبرنگاران و تصویر‌برداران در دستور کار قرار گرفته است.




تاریخ انتشار : 2 مرداد 1393, 20:41



» اخبار مرتبط:

  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • سخنگوی قوه‌قضاییه: تجمعات باید با مجوز باشد
  • با طیف "دلواپسان" مهربان باشیم!
  • احداث پارکینگ طبقاتی در گچساران
  • تمام کارکنان ادارات گچساران بسیجی هستند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟