مشروح اخبار


» تمام کارکنان ادارات گچساران بسیجی هستند



فرمانده بسیج ادارات گچساران گفت: تمام کارکنان ادارات گچساران بسیجی بوده و اداره‌ای نیست که در آن نیروی بسیجی وجود نداشته باشد.سید‌ قدرت‌الله مطهری‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار...


فرمانده بسیج ادارات گچساران گفت: تمام کارکنان ادارات گچساران بسیجی بوده و اداره‌ای نیست که در آن نیروی بسیجی وجود نداشته باشد.

 

‌به گزارش راک نیوز؛ سید‌ قدرت‌الله مطهری‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در گچساران اظهار کرد: پایگاه‌های بسیج ادارات باید به عنوان بازویی توانمند در کنار مدیران متعهد ادارات در رفع کاستی‌‌ها تلاش کنند و خطرات مهمی که جامعه اداری را تهدید می‌کند، شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه بسیج ادارات احیاء فرهنگ و تفکر بسیجی است، افزود: بسیج ادارات همچنین مقابله با مجموعه عملیات جنگ نرم در بین اقشار جامعه اداری باید از دیگر وظایف و تفکرات بسیج ادارات باشد.

مطهری‌فر با تأکید بر نقش بسیار مهم و مؤثر بسیج ادارات در مقابله با فعالیت جنگ نرم تصریح کرد: در صورتی که کارمند یک اداره به آگاهی از شناخت دشمن و جنگ نرم آشنا شود، این آگاهی به خانواده وی نیز انتقال داده می‌شود و این چرخه سبب ایجاد جامعه ای آگاه می شود.

فرمانده بسیج ادارات گچساران گفت: بسیج ادارات گچساران پل ارتباطی میان سپاه ناحیه و ادارات شهرستان بوده که برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی برای آماده نگه داشتن نیرو‌ها پیش‌بینی کرده است.

مطهری‌فر کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین و فعال نمودن شورای امر به معروف و نهی از منکر را از مهم‌ترین فعالیت‌های بسیج ادارات عنوان کرد و گفت: انجام برنامه های فرهنگی و حضور فعال بسیجیان ادارات و نهادها در برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، عقیدتی و ...از دیگر برنامه های بسیج ادارات است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر تمامی کارکنان ادارات و نهادهای گچساران عضو بسیج ادارات بوده و هیچ اداره و نهادی در گچساران وجود ندارد که پرسنل بسیجی نداشته باشد.

 فارس



تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1393, 08:50



» اخبار مرتبط:

  • احداث پارکینگ طبقاتی در گچساران
  • تازه ترین اخبار از انفجار در پتروشیمی عسلویه
  • با طیف "دلواپسان" مهربان باشیم!
  • بسیج سازندگی گچساران در کهگیلویه و بویراحمد اول شد
  • امتحان پایان سال مدارس زودتر برگزار می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟