مشروح اخبار


» کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) در گچساران برگزار می‌شود +زمان برگزاری



حجت‌الاسلام سیدعلی‌صالح موسوی‌اعظم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: رسالت رسانه در کتب اسلامی بیان شده که باید بر همین اساس کار رسانه انجام شود.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان رسالتی که رسانه‌ها در بحث امر


   
حجت‌الاسلام سیدعلی‌صالح موسوی‌اعظم  در نشست خبری با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: رسالت رسانه در کتب اسلامی بیان شده که باید بر همین اساس کار رسانه انجام شود.
به گزارش راک نیوز ؛ مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان رسالتی که رسانه‌ها در بحث امر به معروف و نهی از منکر دارند، افزود: هر چند به صورت زبانی امر به معروف و نهی از منکر بر عهده همه آحاد جامعه است این کار با قلم اثرگذاری بیشتری دارد.
موسوی‌اعظم سلاح جنگ امروز را قلم دانست و گفت: در عرصه جنگ نرم بدون قلم و رسانه نمی‌توان در برابر دشمن مقاومت کرد.
وی گفت: وقف موضوعی است که باید همه جامعه به آن توجه داشته باشند که اگر مردم به وقف توجه کنند مشکلی در جامعه اسلامی پیش نخواهد آمد.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه به ابعاد مختلف وقف در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: در همه موارد از جمله ساختن بیمارستان، مسجد و مدرسه و سایر نیازهای مردمی می‌توان عمل وقف را برای رفاه حال مسلمین انجام داد.
موسوی‌اعظم در ادامه به برنامه‌های مختلف این اداره کل از جمله طرح آرامش بهاری اشاره کرد و ادامه داد: در این طرح مهم فرهنگی که از 28 اسفند تا 15 فروردین در بقاع متبرکه هر ساله برگزار می‌شود، برنامه‌های مهم فرهنگی برای مردم تدارک دیده شده است.
وی گفت: این طرح در 32 بقعه شاخص استان برگزار شد که از جمله برنامه‌های خوب اوقاف و امورخیریه در موضوعات فرهنگی بود.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه به عنوان چهارمین حرم اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: این کنگره در مهر ماه برگزار می‌شود که مهمترین رویداد فرهنگی استان در سال جاری خواهد بود.
موسوی‌اعظم از تمدید ارسال مقاله به دبیرخانه این کنگره خبر داد و اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را تا 31 مرداد امسال به دبیرخانه این کنگره ملی ارسال کنند.



تاریخ انتشار : 21 مرداد 1393, 09:55



» اخبار مرتبط:

  • ریاست جدید اداره اوقاف کهگیلویه منصوب شد
  • برگزاری سفره هفت سین در امامزاده های کهگیلویه و بویراحمد
  • جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استانی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اتاق فکر مشترک صدا و سیما و محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود
  • فتوای آیت‌الله اردبیلی درباره پارازیت‌های ماهواره‌ای
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟