مشروح اخبار


» درخشش دختران دانشگاه ازادکهگیلویه وبویراحمددرهندبال مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد



مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور بعد از ظهر سه شنبه در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.


مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور بعد از ظهر سه شنبه در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

مسابقات کشوری دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی که از 16 مرداد ماه و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد آغاز شده بود، بعد از ظهر امروز با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

این مسابقات در رشته های والیبال، بسکتبال، هندبال و فوتسال برگزار شده بود.

 در این سری از مسابقات و در رشته والیبال که با حضور 11 تیم و در 32 بازی برگزار شده بود، تیم تهران توانست به مقام نخست دست پیدا کند و تیم های فارس و مازندران به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

همچنین در رشته بسکتبال تیم دانشگاه البرز مقام نخست و تیم های تهران و همدان جایگاه دوم و سوم این رقابت ها را کسب کردند.

رشته هندبال که حضور پرنگی را با شرکت 19 تیم و 44 بازی در بین رشته های ورزشی در این مسابقات داشت تیم کرمان توانست جایگاه نخست و تیم های کهگیلویه و بویراحمد و کردستان به مقم دوم وسوم این دوره از رقابت ها را کسب کند.

در رشته فوتسال نیز که 12 تیم از 6 منطقه کشور حضور داشتند تیم تهران مقام اول، تیم فارس دوم و تیم گیلان به مقام سوم دست یافتند.

در حاشیه این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد از دوران دانشجویی بهترین دوران زندگی یاد کرد و گفت: در آینده همیشه از این دوران به نیکی یاد می شود.

عباس شیخ الاسلامی با اشاره به نشاط و شادی فراوان ورزشکاران افزود: این رشته های تیمی بیش از این که رقابت ایجاد کند باعث گسترش دوستی و رفاقت  می شود و خود این امر نعمت بزرگی به شمار می رود.



تاریخ انتشار : 21 مرداد 1393, 23:52



» اخبار مرتبط:

  • تیم فوتسال دانشجویان دختر دانشگاه یاسوج مقام اول کشور را کسب کرد
  • قهرماني دختران دهدشتی درمسابقات ورزشی
  • آغاز مسابقات ورزشی مدارس شهرستان کهگیلویه
  • ياسوج قهرمان مسابقات فوتسال دانشجويان دانشگاه آزادمنطقه ۱۶كشورشد
  • تصویب یک رشته کارشناسی ارشد دردانشگاه آزاد گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟