مشروح اخبار


» یک عزل ونصب پر سر وصدا در لنده!/اجازه نمیدهیم نیروها را به سفارش سیاسیون بگمارند.



در همه جای کشور عزل و نصب‌ها قانون و مقرراتی دارد که قانون حکم می‌کند چه کسی باید مسئول باشد.این مسئول درادامه اضافه کرد:

تا ما هستیم اجازه نمی‌دهیم که نیروها را به سفارش سیاسیون بگمارند.

درپی عزل...


سید پرویز موسوی در جمع خبرنگاران با اشاره به قوانین عزل و نصب در فدراسیون فوتبال و هیئت‌های استانی اظهار کرد: در همه جای کشور عزل و نصب‌ها قانون و مقرراتی دارد که در فوتبال هم قانون حکم می‌کند چه کسی باید مسئول باشد.

به گزارش راک نیوز ؛ وی ادامه داد: خبری از لنده شنیدیم که مدیر محترم ورزش و جوانان این شهرستان فردی به نام کریمی را به عنوان رئیس هیئت فوتبال این شهرستان معرفی کرده است که بسیار تعجب‌برانگیز بود.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شاید آقایان در ورزش و جوانان لنده به درستی با قوانین آشنا نباشند که ما این کار را سهوی می‌دانیم.

موسوی ادامه داد: آقای آبسوران را ارجاع می‌دهیم به قوانین فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی آن‌جا که در بند «ب» ماده 35 از فصل نهم این گونه آمده است که «رئیس هیئت فوتبال شهرستان با پیشنهاد رئیس تربیت بدنی شهرستان و با تأیید و حکم رئیس هیئت فوتبال استان منصوب می‌شود».

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص با بیان این‌که فوتبال با سیاست هیچ‌گونه همخوانی ندارند، افزود: تا ما هستیم اجازه نمی‌دهیم که فوتبال استان سفارشی شود و نیروها را به سفارش سیاسیون بگمارند.

این مسئول در پایان گفت: با نهایت احترامی که برای رئیس ورزش و جوانان لنده داریم، برطبق قانون رئیس هیئت فوتبال آن شهرستان کماکان آقای ذاکری خواهد بود.



تاریخ انتشار : 22 مرداد 1393, 00:37



» اخبار مرتبط:

  • ادعای یک مسئول :مدارکی که این داوربین المللی به فدراسیون فوتبال داده جعل اسناد است
  • یک داوربین المللی کاندیدای ریاست هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد شد
  • بی رغبتی کفاشیان برای حضور درکهگیلویه وبویراحمد!
  • اعضای مجمع سازمان لیگ برتر فوتبال و فوتسال انتخاب شدند
  • مهم‌ترین مشکل درورزش فوتبال استان نبود اسپانسر میباشد/دربررسی دستاوردهای فوتبال مطرح شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟