مشروح اخبار


» تشییع پیکر فرمانده انتظامی چنارشاهیجان(قائمیه) در کازرون



فرمانده حوزه انتظامی بخش چنارشاهیجان که عصر روز شنبه 25 مردادماه جاری در حین مأموریت با قاچاقچیان مواد مخدر در این بخش درگیر و به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده بود،


 

به گزارش راک نیوز ؛ محسن سروقد عصر دیروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: فرمانده حوزه انتظامی بخش چنارشاهیجان که عصر روز شنبه 25 مردادماه جاری در حین مأموریت با قاچاقچیان مواد مخدر در این بخش درگیر و به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده بود، فردا پنج‌شنبه در کازرون تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

 

وی گفت: پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت 7:30 صبح پنج‌شنبه 30 مردادماه جاری از بهشت‌زهرای قائمیه به سمت حرم مطهر امامزاده علی (ع) این شهر تشییع و پس از ادای احترام و عزاداری و وداع مردم شهیدپرور قائمیه به‌طرف کازرون انتقال می‌یابد.

 

فرمانده انتظامی کازرون آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید مظلوم را ساعت 10 صبح فردا پنج‌شنبه سی‌ام مردادماه جاری از میدان شهدای کازرون به‌طرف بهشت‌زهرای این شهر اعلام کرد.

 

سروقد متذکر شد: همچنین مراسم ترحیم سرهنگ دوم شهید شکرالله فولادی فرمانده حوزه انتظامی بخش چنارشاهیجان فردا ساعت 16:30 تا 18:30 در مسجد جامع شهدای شهر کازرون برگزار می‌شود.

.



تاریخ انتشار : 30 مرداد 1393, 09:01



» اخبار مرتبط:

  • مراسم تشییع امام جمعه سابق گچساران آغاز شد
  • تشييع پيکر پدر 2 شهيد والامقام در کازرون
  • شهادت 2 جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها درد و رنج
  • مراسم استقبال از شهداي گمنام "بهمئی "در فرودگاه شهيد دستغيب شیراز
  • درگیری لفظی دو جوان چرامی به مرگ ختم شد /قتل با انبردست!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟