مشروح اخبار


» با فساد در بورسیه‌ها مبارزه جدی می‌کنیم



رییس‌جمهوری با بیان اینکه «همه بدانند با تغییر یک‌نفر از دولت، مسیر ما تغییر نمی‌کند» تاکید کرد: «مسیر ما همان راهی است که مردم با آرای خود مشخص کرده‌اند.


رییس‌جمهوری با بیان اینکه «همه بدانند با تغییر یک‌نفر از دولت، مسیر ما تغییر نمی‌کند» تاکید کرد: «مسیر ما همان راهی است که مردم با آرای خود مشخص کرده‌اند.

به گزارش راک نیوز  ؛ حسن روحانی روز گذشته در آستانه آغاز هفته دولت با حضور در حرم بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و پس از تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) افزود: «به لطف خدا و با حمایت مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر و راه را و آنچه خواست مردم است، ادامه خواهیم داد.»او گفت: «دولت در مبارزه با فساد از جمله فساد در دانشگاه، فساد در مدارک علمی یا فسادی که در زمینه بورسیه‌ها وجود دارد، جدی خواهد بود و مبارزه با فساد را ادامه خواهد داد.» رییس دولت تدبیروامید گفت: «اینجا در محضر امام راحل باید بگویم دولت و رییس‌جمهوری همواره تا پایان، به منتقدان احترام خواهد گذاشت، اما هرگز در برابر تخریب‌گران دولت و نظام ساکت نخواهد شد.» چهارشنبه هفته گذشته 29مرداد، اولین وزیر دولت اعتدال از سوی مجلس اصولگرای نهم استیضاح شد. رضا فرجی‌دانا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تلاش اعضای جبهه‌پایداری در مجلس نهایتا با 145 رای موافق و 10 ممتنع و 110 مخالف از کرسی وزارت کنار گذاشته شد. استیضاحی که غریب‌به‌اتفاق کارشناسان، آن را سیاسی می‌دانند.



تاریخ انتشار : 2 شهریور 1393, 07:59



» اخبار مرتبط:

  • نام 10 نماینده مجلس در فهرست بورسیه‌های غیرقانونی
  • دولت سابق با تغییر «اساسنامه» به‌دنبال تصاحب «دانشگاه آزاد» بود
  • زمان نامشخص ختم دادرسی «م.ر»
  • وزیر اطلاعات: مردم باید بتوانند آزادانه حرفشان را مطرح کنند
  • هفته‌ نامه «9 دی» توقیف شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟