مشروح اخبار


» بازگشت مجدد روحانی رد صلاحیت شده به انتخابات مجلس درکهگیلویه



وی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 90 در حوزه انتخابیه کهگیلویه،بهمئی،چرام ولنده کاندید شده بود در حالی که خود را یک قطب اصلی انتخابات میدانست توسط شورای محترم نگهبان رد صلاحیت شد.


بازگشت مجدد روحانی رد صلاحیت شده به انتخابات مجلس درکهگیلویه ،وی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 90 در حوزه انتخابیه کهگیلویه،بهمئی،چرام ولنده کاندید شده بود در حالی که خود را یک قطب اصلی انتخابات میدانست توسط شورای محترم نگهبان رد صلاحیت شد.

به گزارش راک نیوز درحالیکه گرمای تابستان در روزهای پایانی شهریور رو به افول است واز آن کاسته میشود اما درسیاست قصه خیلی فرق میکند وانگار حالا حالاها خبری از پائیز دراین ورطه نیست.

 شنیده ها حاکیست  تنور انتخابات در کهگیلویه روز به روز درحال داغ شدن است..

انتخابات مجلس در سال آینده میتواند یکی از حساس ترین انتخابات سیاسی دوران ایران باشد، اگر اصولگرایان که دولت را بعلت عملکرد هشت ساله خود از دست دادند نتوانند تعدادکرسی های موجوددرمجلس فعلی  را حفظ کنند باید مدتی را خارج ازگودسیاست ، فقط نظاره گر باشند که البته دل کندن از آن کار ساده وراحتی نخواهد بود .

بنابراین همین حساسیت سبب شده تا برخی از سیاسیون به پیشواز انتخابات اینده بروند واز همین حالا برای  شرکت دراین ماراتن نفس گیر بند کفش های خود را ببندند و با اعلام حضور مجددا گام اول را بردارند.

شیخ خلیل نظری از روحانیون حوزه انتخابیه کهگیلویه ، چرام ،بهمئی ولنده که در کورس انتخاباتی دورنهم مجلس نتوانسته بود از فیلتر شورای نگهبان رد شود ،اکنون بعنوان اولین کاندید در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی حضور خواهد یافت.

وی که این روزها به مشهد مقدس سفر کرده ،یکی از نزدیکانش درگفتگو با راک نیوز اظهارداشته :  حضورش در رقابتهای انتخاباتی دوره آینده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه ، چرام ،بهمئی ولنده  قطعی است.



تاریخ انتشار : 19 شهریور 1393, 02:53



» اخبار مرتبط:

  • اعلام رسمی کاندیداتوری یک روحانی اصولگرا درانتخابات مجلس درکهگیلویه+عکس
  • تائید یا رد انتخابات کهگیلویه نامعلوم است
  • تایید صلاحیت 660 داوطلب استان تهران توسط شورای نگهبان
  • 3444 داوطلب انتخابات مجلس نهم احراز صلاحیت شدند
  • هنوز صحت انتخابات در 19 حوزه انتخابیه تایید نشده است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟