مشروح اخبار


» دختر هشت ساله گناوه‌ای از دست آدم‌ربایان نجات یافت+عکس



سردار حیدر عباس‌ زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی به منظور بهبود شرایط امنیتی در استان بوشهر صورت گرفته است و در این راستا برنامه‌های اطلاعاتی و عملیاتی متنوعی در استان انجام می‌شود.


فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دختر هشت ساله گناوه‌ای از دست کودک‌ربایان نجات یافت.

به گزارش راک نیوز، سردار حیدر عباس‌ زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی به منظور بهبود شرایط امنیتی در استان بوشهر صورت گرفته است و در این راستا برنامه‌های اطلاعاتی و عملیاتی متنوعی در استان انجام می‌شود.

وی به تشریع عملیات نجات یک دختر بچه گناوه ای از دست آدم‌ربایان اشاره کرد و افزود: ماموران ما در یک عملیات پلیسی موفق به نجات این دختر بچه هشت ساله از دست آدم‌ربایان شدند.



فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: این دختر بچه صبح امروز توسط سه جوان در شهر گناوه استان بوشهر بوده شده بود که آنها برای آزادی این دختربچه درخواست دریافت سه میلیارد ریال کرده بودند.

ورود به خانه و ربودن دختر بچه/ آدم‌رباها با خودرو صاحب‌خانه رفتند

وی خاطرنشان ساخت: سه جوان اهل شهر گناوه ساعت 10 صبح امروز وارد خانه این کودک شده بودند و پس از ربودن این دختر بچه، توسط ماشین صاحب‌خانه اقدام به فرار کرده بودند و سپس از طریق تماس تلفنی درخواست پول کرده بودند.

عباس‌زاه ادامه داد: پس از کسب اطلاع پلیس از این موضوع، ماموران انتظامی بلافاصله وارد عمل شدند و سه ساعت پس از وقوع این حادثه، کودک از دست آدم‌ربایان آزاد شد و سه نفر نیز در جریان این پرونده دستگیر شدند.



فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان داشت: آدم‌ربایان این کودک را در باغی در اطراف گناوه نگهداری می‌کردند که پلیس موفق به شناسایی این مکان شد و کودک را آزاد و یکی از ربایندگان را دستگیر کرد و دو آدم‌ربای دیگر نیز در محل دیگری دستگیر شدند.



تاریخ انتشار : 20 شهریور 1393, 09:13



» اخبار مرتبط:

  • پایان گروگانگیری از سی‌سخت تا شیراز
  • پدر سنگدلی که دو دخترش را دار زد!+جزئیات
  • دختر سارق هدف گلوله پلیس قرار گرفت
  • عاملان تیراندازی شبانه در دیر بوشهر دستگیر شدند
  • تلاش 5 ساعته برای نجات کودک 8 ساله ناپدید شده در کوه دنا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟