مشروح اخبار


» درخواست مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد:ضرورت همکاری و تعامل همه‌جانبه دستگاه‌ها در برگزاری کنگره ملی بی‌بی‌حکیمه (س)



مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به منظور برگزاری باشکوه کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) و برنامه‌ریزی مناسب در این خصوص جلساتی در گچساران برگزار و فرماندار این شهرستان تلاش مضاعفی برای برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) داشته و دارد.


حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم شب گذشته در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) 16 و 17 مهرماه برگزار می‌شود، گفت: برگزاری چنین برنامه ملی نیازمند تمهیدات متعددی است.

به گزارش راک نیوز ؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد، امامزاده بی‌بی حکیمه (س) را دارای کرامات زیادی در بین شیعیان ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس عنوان کرد و ادامه داد: هرساله عده زیادی از اهل باور و اعتقاد برای کسب حاجت‌های خود به زیارت این بانوی عظیم می‌آیند.

موسوی‌اعظم با اشاره به اینکه امامزاده بی‌بی حکیمه (س) از جایگاه رفیع و مقام و منزلت والایی برخوردار است، یادآور شد: این امامزاده جلیل‌القدر در نزد شیعیان اعم از شیعیان ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس از جایگاه والایی برخوردار است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه جاده ارتباطی آستان مقدس امامزاده بی‌بی حکیمه (س) صعب‌العبور و پرپیچ و خم است ولی سیل مشتاقان و زائران از بلادهای مختلف برای زیارت این آستان مقدس بسیار زیاد است.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری کنگره ملی بی بی حکیمه (س) در 16 و 17 مهرماه در گچساران و در حرم مطهر آن امامزاده برگزار می‌شود، اضافه کرد: رئیس این کنگره ملی در استان استاندار بوده که تاکنون در راستای برگزاری هرچه باشکوه این کنگره جلسات متعددی برگزار شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به منظور برگزاری باشکوه کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) و برنامه‌ریزی مناسب در این خصوص جلساتی در گچساران برگزار و فرماندار این شهرستان تلاش مضاعفی برای برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) داشته و دارد.

موسوی‌اعظم عنوان داشت: در جلسات اخیر مصوب شده که از اول مهرماه تا زمان برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) همه روزه جلسات به صورت دائم برگزار و مصوبات برای اجرایی کردن بین ادارات، ارگان‌ها و نهادها تقسیم شود.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون همکاری دستگاه‌ها برای برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) مناسب بوده است، گفت: امیدواریم در چند روز باقی مانده مصوبات اجرا شوند و تعامل همه‌جانبه‌ای در این راستا داشته باشند.

 



تاریخ انتشار : 1 مهر 1393, 09:23



» اخبار مرتبط:

  • دعوت از رئیس مجلس برای شرکت در کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س)
  • کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) در گچساران برگزار می‌شود +زمان برگزاری
  • فراخوان جشنواره ملی بی بی حکیمه (س) آغاز شد.
  • برگزاری سفره هفت سین در امامزاده های کهگیلویه و بویراحمد
  • استقبال از خادمان امام رضا (ع) در بقعه امامزاده جعفر (ع) گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟