مشروح اخبار


» کریمی:توجه به زیرساخت‌ها یکی از بنیادهای اصلی توسعه کهگیلویه است.



عصر دیروز با حضور مسئولان استانی و شهرستان کلنگ بهسازی راه ارتباطی قلعه‌دختر به دیشموک به زمین زده شد.

 

سید کرامت‌الله کریمی در حاشیه آیین کلنگ‌زنی این پروژه با اشاره به مکانیزم توسعه بنیادی در دولت تدبیر و امید  توجه به زیرساخت‌ها را یکی از بنیادهای اصلی توسعه کهگیلویه عنوان کرد.


عصر دیروز همزمان با عیدسعیدقربان با حضور مسئولان استانی و شهرستان کلنگ بهسازی راه ارتباطی قلعه‌دختر به دیشموک به زمین زده شد.

 

به گزارش راک نیوز ؛ سید کرامت‌الله کریمی در حاشیه آیین کلنگ‌زنی این پروژه با اشاره به مکانیزم توسعه بنیادی در دولت تدبیر و امید  توجه به زیرساخت‌ها را یکی از بنیادهای اصلی توسعه کهگیلویه عنوان کرد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: براساس تعامل و هم‌افزایی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و استاندار برای برون رفت از مشکلات شهرستان اقدام می‌شود.

کریمی اعتبار مورد نیاز جهت اجرای پروژه جاده ارتباطی قلعه‌دختر به دیشموک را از محل ماده 180 و در راستای فراهم شدن امکان توسعه هماهنگ و ایجاد خدمات برای مردم شهرستان خواند.

کریمی:توجه به زیرساخت‌ها یکی از بنیادهای اصلی توسعه کهگیلویه است.

همچنین حجت‌الاسلام بزرگواری درادامه گفت: با توجه به همکاری‌های نزدیک مجلس و دولت در بودجه جاری امسال اعتباراتی از محل ماده 180 با مشورت نمایندگان حوزه‌های انتخابیه تخصیص داده شد.

کریمی:توجه به زیرساخت‌ها یکی از بنیادهای اصلی توسعه کهگیلویه است.

نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیشترین بودجه از ماده 180 به زیرساخت‌های جاده‌ای اختصاص داده شده است.

بزرگواری با بیان اینکه نخستین اعتبارات از محل 180 در تعریض جاده ارتباطی قلعه‌دختر به دیشموک هزینه می‌شود، افزود: در فاز نخست این پروژه 15 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

 کریمی:توجه به زیرساخت‌ها یکی از بنیادهای اصلی توسعه کهگیلویه است.

 

 

سرکشی از جاده ارتباطی سردسیری برفکون در بخش چاروسا از دیگر برنامه‌های فرماندار کهگیلویه، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان بود که روند عملیات این جاده صعب‌العبور و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت.

کریمی:توجه به زیرساخت‌ها یکی از بنیادهای اصلی توسعه کهگیلویه است.



تاریخ انتشار : 14 مهر 1393, 00:40



» اخبار مرتبط:

  • راه ارتباطی ادرج وچهار راه آسفالت میشود
  • تذکر"بزرگواری"به مسئولان گاز استان /مسئولان به جای ابهام پیگیرگازرسانی قلعه رئیسی باشند
  • لغو سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دهدشت!
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • برای برخی مدیران پرونده ای درست می‌کنم که تا آخر عمرشان درگیر باشند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟