مشروح اخبار


» راه اندازی 4دستگاه دیالیز در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج



مراجعه کنندگان این بخش از شهرستان بویراحمد بوده و همچنین مهمانانی که برای دیالیز مراجعه می کنند، در صورت معرفی متخصص نفرولوژی بدون هیچگونه محدودیتی دیالیز می شوند.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اظهار داشت: شهروندان می توانند با مراجعه به موقع به پزشک متخصص کلیه و شناخت بیماری های این عضو مهم، از ایجاد نارسایی های کلیوی پیشگیری کند.


سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: طی هفته گذشته چهار دستگاه دیالیز با حمایت معاونت درمان دانشگاه و تامین اعتباری معادل 100 میلیون تومان در این بیمارستان راه اندازی شده است.

به گزارش راک نیوز به نقل از مهر، امیر عنبری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تعداد بیماران دیالیزی این بیمارستان زیاد است و خرید این دستگاهها امکان رسیدگی بهتر و بیشتر به این بیماران را فراهم می کند.

وی بیان داشت: بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی یاسوج 50 بیمار دیالیزی را پذیرش می کند که ماهانه در 600 جلسه به صورت رایگان دیالیز می شوند.

عنبری افزود: هم اکنون 11 دستگاه دیالیز در این بیمارستان وجود دارد.

وی عنوان کرد: مراجعه کنندگان این بخش از شهرستان بویراحمد بوده و همچنین مهمانانی که برای دیالیز مراجعه می کنند، در صورت معرفی متخصص نفرولوژی بدون هیچگونه محدودیتی دیالیز می شوند.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اظهار داشت: شهروندان می توانند با مراجعه به موقع به پزشک متخصص کلیه و شناخت بیماری های این عضو مهم، از ایجاد نارسایی های کلیوی پیشگیری کند.

وی افزود: این امر علاوه بر تضمین سلامت آنها، تاثیر بسزایی در کاهش آمار نیازمندان به کلیه خواهد داشت.

عنبری گفت: علت عمده نیاز به دیالیز، بیماریهای فشارخون، دیابت و عفونت های کلیوی است و در صورت تشخیص ودرمان به موقع، نارسایی کلیوی ایجاد نخواهد شد.



تاریخ انتشار : 3 تیر 1391, 22:01



» اخبار مرتبط:

  • 4000بیمار در بیمارستان بهشتی یاسوج جراحی شدند
  • دومین دستگاه C.ARMبیمارستان شهید بهشتی یاسوج راه اندازی شد
  • بخش عفونی ویژه ایزوله در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج افتتاح شد
  • رییس بیمارستان شهید رجایی یاسوج معرفی شد
  • دستگیری 10سارق تلفن همراه طی یکسال در بیمارستان یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟