مشروح اخبار


» نشست مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه 5 کشوردربهبهان



شانزدهمین نشست مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه 5 کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا بهبهان در تالار اجتماعات هتل مارون برگزار شد.

هدف از برگزاری این جلسات


شانزدهمین نشست مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه 5 کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا بهبهان در تالار اجتماعات هتل مارون برگزار شد.

به گزارش راک نیوز از بهبهان ؛هدف از برگزاری این جلسات که به‌صورت چرخشی در دانشگاه‌های منطقه 5 برگزار می‌شود هم‌اندیشی و بحث و بررسی مسائل فرهنگی دانشگاه‌ها و آشنایی بیشتر با جایگاه دانشگاه میزبان و استفاده از تجربیات آنها است.

در آیین افتتاحیه این نشست که با ذکر تلاوتی چند از آیات قرآن کریم آغاز شد، مرتضی توکلی ریاست دانشگاه و نصیری مشاور فرهنگی دانشگاه در سخنانی به ماهیت فرهنگ در جامعه دانشگاهی امروز پرداختند و اهمیت فرهنگ و اصلاح آن را در جامعه دانشگاهی متذکر شدند.

در ادامه برنامه، علی بهبهانی به عنوان مدیرعامل بنیاد خیریه بهبهانیان و رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بهبهان به بیان خدمات و معرفی خود پرداختند.

پس از آن کارگاه‌های این نشست آغاز و در این کارگاه‌ها مدیران فرهنگی دانشگاه‌ها به تبادل نظر و بررسی مشکلات پیش‌رو و ارائه تجربیات برای اخذ بهترین تصمیم و تصویب آنها پرداختند.

این نشست با بحث و تبادل نظر پیرامون مباحثی از جمله ترویج زندگی اسلامی ایرانی، برنامه‌های فرهنگی مورد نیاز اساتید و کارکنان و دانشجویان، مشکلات فرهنگی و اجتماعی در خوابگاه‌های خودگردان و... در روز دوم ادامه خواهد یافت.



تاریخ انتشار : 23 آبان 1393, 01:14



» اخبار مرتبط:

  • گم شدن 80 دانشجوی دختردر گیلان
  • دولت سابق با تغییر «اساسنامه» به‌دنبال تصاحب «دانشگاه آزاد» بود
  • رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور شهرستان رستم معرفی شد
  • قائم‌مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شد
  • موافقت شورایعالی انقلاب فرهنگی باریاست دکترچمن
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟