مشروح اخبار


» فرماندار کهگیلویه:نقش مهم بانکهادر توسعه اشتغال درشهرستان



کریمی حرکت فراتر از قانون بانکها در ارایه تسهیلات را خلاف دانست و تصریح کرد: تعامل بانکها برای رعایت حقوق شهروندی لازم است.


فرماندار کهگیلویه با اشاره به نقش مهم بانکها در پرداخت تسهیلات گفت: بانکها نقش مهمی در ایجاد و توسعه اشتغال این شهرستان دارند.

به گزارش (محسن تباری) خبرنگار راک نیوز ازدهدشت؛ کرامت کریمی دوشنبه در کمیته امور بانکها افزود: همکاری بانک های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بخصوص طرحهای کمیته امداد امام خمینی (ره) ضروری است.

وی با اشاره به همکاری مسوولین و مردم در پرداخت مطالبات بانکها اظهارکرد: پرداخت مطالبات از سوی مردم باعث ارایه تسهیلات بیشتر بانکها خواهد شد.

کریمی حرکت فراتر از قانون بانکها در ارایه تسهیلات را خلاف دانست و تصریح کرد: تعامل بانکها برای رعایت حقوق شهروندی لازم است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه وبویراحمد با تقدیر از بانکهای عامل در ارایه تسهیلات اشتغالزایی گفت: یکی از اهداف کمیته امداد ارایه تسهیلات به جامعه هدف برای توسعه اشتغال است.

غلامرضا متقی یکی از برنامه های اصلی کمیته امداد را توانمند سازی جامعه هدف دانست و افزود: کمیته امداد یکی از موفق ترین نهادهای استان در ایجاد اشتغال است.

وی اظهارکرد: با برنامه ریزی های انجام شده درسال جاری طرحهای اشتغالزایی خوبی در سطح استان ایجاد شده است.



تاریخ انتشار : 4 آذر 1393, 07:33



» اخبار مرتبط:

  • کهگیلویه و بویراحمد جزو ضعیف ترین استان های کشور در جذب اعتبارات اشتغالزایی
  • استقرار اداره کمیته امداد در بخش سوق وسرفاریاب
  • بانک مرکزی گزارش داد: صندوق خالی بانکها در سال پایانی دولت احمدی نژاد
  • پرداخت وام‌های معوق خوداشتغالی به مددجویان گچسارانی
  • متقاضیان وام در کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کنند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟