مشروح اخبار


» استقرار اداره کمیته امداد در بخش سوق وسرفاریاب



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه وبویراحمد از استقرار چهار اداره کمیته امداد در بخش های مختلف این استان تا اوایل سال 93 خبر داد.سید غلامرضا متقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار....


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه وبویراحمد از استقرار چهار اداره کمیته امداد در بخش های مختلف این استان تا اوایل سال 93 خبر داد.
به گزارش راک نیوز ؛  سید غلامرضا متقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این چهار بخش شامل سپیدار، کبگیان، سوق و سرفاریاب است.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات ،زیرساخت ها، ساختارو چارت سازمانی این اداره ها آماده شده است، افزود: استقرار اداره های مستقل در این بخش ها موجب تمرکز زدایی خدمات از مرکز استان و شهرستان ها وارایه خدمات مطلوب تر به مددجویان خواهد شد.

متقی رویکرد اصلی در کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه وبویراحمد را خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه خدمت در این نهاد مقدس بر اساس عدالت محوری است از امدادگران و مدیران کمیته امداد درشهرها و بخش های مختلف استان خواست تا وعده های غیرقابل تحقق به مددجویان و سایر افراد نیازمند ندهند.

متقی ابراز داشت: توانمند سازی خانوارهای زیرپوشش این نهاد حمایتی از طریق اعطای تسهیلات و اجرای طرح های اشتغالزایی از سایر راهبردها و رویکردهای اصلی کمیته امداد امام (ره) در کشور و این استان است.

وی عنوان کرد: کمیته امداد (ره) در کنار سیاست توانمند سازی خانوارها آموزش و فراگیری مددجویان در زمینه مهارت های فنی حرفه ای، آشنایی زنان سرپرست خانوار با انواع مشاغل خانگی و مشاوره شغلی رایگان را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) کهگیلویه وبویراحمد توجه به موضوع ارتقای فرهنگ مددجویان را یادآور شد و افزود: هر طرح اشتغالزایی از سوی این نهاد حمایتی دارای پیوست فرهنگی خواهد بود.

وی ساماندهی و توجه به جلب مشارکت های مردمی در کمیته امداد (ره) و هدفمند کردن بسته های حمایتی را نیز از دیگر اهداف و برنامه های کاری این نهاد حمایتی در استان عنوان کرد. ایرنا



تاریخ انتشار : 28 بهمن 1392, 11:19



» اخبار مرتبط:

  • اداره کمیته امداد لنده به مدیریت تبدیل می‌شود
  • مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد/یک دهدشتی گزینه مدیرکلی
  • 108سرویس بهداشتی برای مددجویان کهگلویه احداث شد
  • کمک هشتاد میلیونی کارمندان آموزش و پرورش به ایتام گچساران
  • آگهی استخدام در کمیته امداد استان کهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟