مشروح اخبار


» مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد/یک دهدشتی گزینه مدیرکلی



عبدالمجید فرهادی پس از چهار سال و 100روز مدیریت کمیته امداد استان با این نهاد حمایتی در کهگیلویه و بویراحمد خداحافظی می کند و جای خود را به یک هم استانی دیگر می دهد.

قرار است "...


عبدالمجید فرهادی پس از چهار سال و 100روز مدیریت کمیته امداد استان با این نهاد حمایتی در کهگیلویه و بویراحمد خداحافظی می کند و جای خود را به یک هم استانی دیگر می دهد.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ؛  قرار است "غلام رضا متقی" جانشین فرهادی در مدیریت کمیته امداد استان شود که نزدیک به 96 هزار نفر یعنی حدود یک هفتم جمعیت استان را تحت پوشش دارد.

متقی پیش از این مدیرکل کمیته امداد لرستان، مدیرکل و قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، مدیر یکی از شاخه های کمیته امداد استان فارس و .. را در کارنامه دارد.

آیین تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان صبح روز چهارشنبه با حضور هاشمی قائم مقام رئیس کمیته امداد کشور برگزار می شود.

مدیرکل سابق کمیته امداد استان با تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت: اگر وضعیت جوی مساعد وجاده ها باز باشد و حادثه مترقبه ای روی ندهد مراسم تودیع و معارفه روز چهارشنبه ساعت 10 تا 12 در سالن کنعانی یاسوج برگزار خواهد شد.

فرهادی در خصوص آینده کاری و محل خدمت جدیدش نیز اظهار داشت:  تاکنون جایی مشخص نشده اما به عنوان یک امدادگر حاضر به خدمت در هرگوشه ای از کشور عزیزمان هستم و همه جای ایران سرای من است.

وی که در 15 مهرماه 88 به این سمت منصوب شده بود، بیان کرد: ما و همه همکاران در این روزها هم که می دانیم ماموریتمان تمام شده است در حال کار و خدمت به مردم تا آخرین لحظه هستیم.

فرهادی در پایان همچنین از همه مردم استان، مددجویان و همکارانش در کمیته امداد و به ویژه اصحاب رسانه تشکر و برای مدیر آینده این نهاد آرزوی موفقیت کرد.



تاریخ انتشار : 21 دی 1392, 22:48



» اخبار مرتبط:

  • اداره کمیته امداد لنده به مدیریت تبدیل می‌شود
  • استقرار اداره کمیته امداد در بخش سوق وسرفاریاب
  • رؤسای کمیته امداد شهرستان های بویراحمدو دهدشت معرفی شدند
  • کمیته امداد شهرستان کهگیلویه دستگاه برتر شد
  • 133 یتیم بدون حامی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟