مشروح اخبار


» کمیته امداد شهرستان کهگیلویه دستگاه برتر شد



در متن این تقدیر نامه آمده است بدین وسیله تلاش مجدانه و مسئولانه جنابعالی در خدمت به محرومان شهرستان در همه زمینه‌ها خصوصا در زمینه اجرای طرح...

در راستای خدمت‌رسانی کمیته امداد شهرستان کهگیلویه دستگاه برتر شد

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه دستگاه برتر در امر خدمت‌رسانی به نیازمندان شناخته شد، به همین مناسبت، مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه از فرماندار این شهرستان لوح سپاس دریافت کرد.

خبرگزاری فارس: کمیته امداد شهرستان کهگیلویه دستگاه برتر شد

 

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ، صبح امروز کمیته امداد شهرستان کهگیلویه دستگاه برتر در امر خدمت‌رسانی به نیازمندان شناخته شد و به همین مناسبت، مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه از فرماندار این شهرستان لوح سپاس دریافت کرد.

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تلاش امدادگران کمیته امداد را جلب رضایت نیازمندان و رفع مشکلات و نیازهای آنان دانست.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه اظهار کرد: در همین راستا کمیته امداد شهرستان کهگیلویه همواره در راه خدمت به نیازمندان و محرومان می‌کوشد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

در متن این تقدیر نامه آمده است بدین وسیله تلاش مجدانه و مسئولانه جنابعالی در خدمت به محرومان شهرستان در همه زمینه‌ها خصوصا در زمینه اجرای طرح موفق طرح مفتاح‌الجنه را قابل تقدیر دانسته و به استناد حدیث «من لم یشکر المخلوق ،لم یشکر الخالق» از برنامه‌ریزی، پیگیری و تلاش‌های صادقانه شما تقدیر و تشکر کرده، دوام توفیقاتتان را در خدمت به محرومین از خداوند متعال مسئلت داریم.



تاریخ انتشار : 14 مرداد 1392, 11:45



» اخبار مرتبط:

  • رؤسای کمیته امداد شهرستان های بویراحمدو دهدشت معرفی شدند
  • اداره کمیته امداد لنده به مدیریت تبدیل می‌شود
  • کمک هشتاد میلیونی کارمندان آموزش و پرورش به ایتام گچساران
  • آگهی استخدام در کمیته امداد استان کهگیلویه وبویراحمد
  • استقرار اداره کمیته امداد در بخش سوق وسرفاریاب
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟