مشروح اخبار


» رؤسای کمیته امداد شهرستان های بویراحمدو دهدشت معرفی شدند



 رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از تودیع و معارفه رؤسای سه اداره کمیته امداد شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه خبر داد.حیدری تصریح کرد: در مراسم تودیع و معارفه...

راک نیوز: رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از تودیع و معارفه رؤسای سه اداره کمیته امداد شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصیب حیدری افزود: کارکردن در کمیته امداد افتخار بزرگی است، زیرا هدف ما خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان جامعه است.

وی اظهار داشت:  از همه امدادگران می خواهیم که تقوا و عدالت را سرلوحه کار خود قرار داده  و هر کس در هر حوزه ای که خدمت می کند در راه خدمت به نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نکند.

حیدری تصریح کرد: در مراسم تودیع و معارفه روسای اداره منطقه یک بویراحمد "محمدرضا دستفال" به عنوان رئیس جدید اداره منطقه یک یاسوج انتخاب و از زحمات "سیدعلی هاشمی" رئیس قبلی این اداره تقدیر شد.

وی افزود: همچنین "علیرضا نجفی" به عنوان رئیس جدید اداره منطقه دو انتصاب و از خدمات "لطف اله شهبازی" تقدیر شد.

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان همچنین از انتصاب "سیدعنایت الله واحدی منش" به جای "سید عبدالخالق آرامش دوست" به عنوان رئیس اداره دهدشت خبر داد.

حیدری اظهار داشت: مسئولیت در دین مبین اسلام یک امانت است و همه کسانی که مسئولیت امور را بر عهده می گیرند باید امانت دار خوبی باشند و سعی کنند در جایگاه خود بهترین باشند.

وی بیان داشت: تغییر و تحول در نظام اداری یک امر بدیهی است و این امر در تمامی دستگاههای اداری و سازمانها به منظور خدمت دهی و خدمت رسانی بهتر انجام می گیرد.



تاریخ انتشار : 11 تیر 1392, 19:42



» اخبار مرتبط:

  • کمیته امداد شهرستان کهگیلویه دستگاه برتر شد
  • آگهی استخدام در کمیته امداد استان کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کمیته امداد لنده به مدیریت تبدیل می‌شود
  • کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد‌و بهترین سایت اطلاع رسانی درکشور
  • زمان و مكان آزمون استخدامي كميته امداد استان کهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟