مشروح اخبار


» کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد‌و بهترین سایت اطلاع رسانی درکشور



این مسئول افزود: در طول چند سال اخیر از نظر تولید اخبار از نظر کمی و به خصوص کیفیت اخبار در میان روابط عمومی‌های استان جایگاه خوبی برای خود ایجاد کرده‌ایم که در آینده از موفقیت‌های این مجموعه بیشتر خواهیم شنید.

 در میان 31 استان کشور صورت گرفت کسب رتبه نخست سایت اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد‌

راک نیوز : مسئول روابط عمومی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه نخست سایت اطلاع‌رسانی این استان در میان سایت‌های امداد کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: کسب رتبه نخست سایت اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد‌

 

مصیب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه و پیشرفت نیاز به شکستن قفل اطلاع‌رسانی دارد، اظهار کرد: در این میان باید روابط عمومی ادارات استان به عنوان رکنی از ارکان اطلاع‌رسانی به صورت کمی و کیفی وارد عمل شوند.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بر همین اساس سعی ما در کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی بر این است که خدمات نظام به محرومین و مستضعفان را در قیاس گسترده‌ای اطلاع‌رسانی کنیم.

این مسئول افزود: در طول چند سال اخیر از نظر تولید اخبار از نظر کمی و به خصوص کیفیت اخبار در میان روابط عمومی‌های استان جایگاه خوبی برای خود ایجاد کرده‌ایم که در آینده از موفقیت‌های این مجموعه بیشتر خواهیم شنید.

حیدری با بیان اینکه کار بدون اطلاع‌رسانی اثرگذاری چندانی در جامعه ندارد، افزود: این سخن برگرفته از نصایح و فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری است که اطلاع‌رسانی را در همه حال گوشزد کرده‌اند.

وی از آخرین موفقیت کمیته امداد استان در عرصه اطلاع‌رسانی در سطح کشور سخن به میان آورد و گفت: سایت اطلاع‌رسانی امداد استان در سه ماهه نخست سال جاری در کشور از نظر کیفیت رتبه هفتم، در سه ماهه دوم رتبه سوم و در نهایت در سه ماهه سوم امسال رتبه نخست و برتر کشوری را کسب کرد.

سخنگوی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: استان‌هایی بودند که در این مدت تعداد بیشتری نسبت به ما خبر داشتند ولی نتوانستند در کیفیت تولید قبل از ما قرار بگیرند.

وی با قدردانی از مجموعه اطلاع‌رسانی و رسانه‌ها و جراید و خبرگزاری‌های این استان از آنها خواست تا برای رشد و ترقی استان و خدمت بیشتر به محرومین و مستضعفان در کنار مجموعه روابط عمومی‌ها باشند./فارس



تاریخ انتشار : 7 اسفند 1391, 17:33



» اخبار مرتبط:

  • رؤسای کمیته امداد شهرستان های بویراحمدو دهدشت معرفی شدند
  • آگهی استخدام در کمیته امداد استان کهگیلویه وبویراحمد
  • زمان و مكان آزمون استخدامي كميته امداد استان کهگیلویه وبویراحمد
  • مهلت ثبت‌نام استخدام در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تمدید شد
  • کمیته امداد شهرستان کهگیلویه دستگاه برتر شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟