مشروح اخبار


» 133 یتیم بدون حامی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد



نمایشگاه توانمندی های ایتام  کمیته امداد استان با هدف علمی شدن کمک به ایتام نیازمند در حاشیه همایش ملی ایتام و اسلام برپا شد.این روزها که داریم به ماه ضیافت نزدیک میشویم چقدباصفاست سفره ای را مزین کنیم به برکت ...

 راک نیوز :نمایشگاه توانمندیهای ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد برپا شد.

به گزارش (ايسنا) منطقه كهگيلويه و بويراحمد،نمایشگاه توانمندی های ایتام  کمیته امداد استان با هدف علمی شدن کمک به ایتام نیازمند در حاشیه همایش ملی ایتام و اسلام برپا شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار ایسنا گفت: 3750 نفر یتیم تحت تکفل اکرام کمیته امداد استان هستند .

ارسلان جلال فر با بیان این مطلب که 4500 حامی حمایت از این تعداد ایتام را بر عهده دارند افزود: سرانه ماهانه هر یتیم که از طریق حامیان پرداخت می شود 35 هزار تومان است.

وی اظهار کرد: 133 یتیم بدون حامی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که با توجه به محرومیت استان ،از خیرین می خواهم نسبت به حمایت از ایتام  این استان توجه بیشتری داشته باشند .

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج فرهنگ یتیم نوازی، جایگاه یتیم دراسلام وتوجه به نیازمندی های یتیمان، معرفی افراد ممتاز و مستعد یتیم به جامعه عنوان کرد.



تاریخ انتشار : 26 تیر 1391, 15:21



» اخبار مرتبط:

  • رشد 62 درصدی حمایت حامیان به ایتام کهگیلویه و بویراحمدی
  • کمک هشتاد میلیونی کارمندان آموزش و پرورش به ایتام گچساران
  • آگهی استخدام در کمیته امداد استان کهگیلویه وبویراحمد
  • مهلت ثبت‌نام استخدام در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تمدید شد
  • مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد/یک دهدشتی گزینه مدیرکلی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟