مشروح اخبار


» درخواست انتخاباتی عارف از اصلاح طلبان



محمد رضا عارف در دیدار جمعی از فعالان دانشجویی  دانشگاه امیرکبیر با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانشجو بویژه شهدای 16 آذر 1332 ،این روز را ...


محمد رضا عارف در دیدار جمعی از فعالان دانشجویی  دانشگاه امیرکبیر با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانشجو بویژه شهدای 16 آذر 1332 ،این روز را نقطه عطف ارزشمندی در جنبش دانشجویی ایران دانست و گفت: آنچه که برای دانشجویان و دانشگاهیان عزیز می‌تواند موثر باشد درس آموزی از چنین رویداد تاریخی است که در تحلیل و شناخت جنبش دانشجویی موثر است.

به گزارش راک نیوز ؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دانشگاه امیرکبیر جایگاه ویژه‌ای در جنبش دانشجویی داشته است،خاطرنشان کرد: دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه ها همراه با دیگر دانشجویان سهم بسزایی در رشد و تقویت جنبش دانشجویی داشتند که در این میان نقش ماندگار مرحوم بازرگان در دانشکده فنی دانشگاه تهران و تلاش ایشان در پویایی جنبش دانشجویی فراموش ناشدنی است.

عارف همچنین در پاسخ به سوالی درخصوص انتخابات مجلس آینده و استراتژی اصلاح طلبان برای این انتخابات،گفت: تجربه نشان داده است اگر سطح مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد شانس پیروزی اصلاح‌طلبان افزایش پیدا خواهد کرد به همین دلیل همه جریانات موثر در جامعه بخصوص دانشجویان باید در راستای  مشارکت حداکثری آحاد جامعه تلاش کنند.

وی با انتقاد از برخی اظهارنظرها که به دنبال یک اقلیت تاثیرگذار در انتخابات مجلس آینده هستند،خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان باید تمام تلاش شان را در بدست آوردن اکثریت مجلس آینده انجام دهند تا انشالله مجلس دهم مجلسی کارآمد، متخصص و در شان ملت ایران باشد.

رئیس بنیاد امید ایرانیان با هشدار نسبت به تحرکات برخی جریانات در جهت فاصله انداختن بین دولت و اصلاح‌طلبان، تاکید کرد: عده‌ای تمام تلاششان در جهت ایجاد فاصله میان دولت و اصلاح طلبان است به همین دلیل باید مراقبت‌های لازم در اظهار نظرها صورت بگیرد تا بهانه به دست جریاناتی که مترصد چنین فرصت‌های هستند، نداد.

در ابتدای این دیدار برخی از فعالان دانشجویی دانشگاه امیرکبیر ضمن ارائه گزارشی از دور جدید فعالیت‌های خود، از عارف برای حضور در دانشگاه امیرکبیر در یکی از مناسبت‌های دانشجویی دعوت کردند که رئیس بنیاد امید ایرانیان ضمن اظهار خشنودی جهت حضور در محافل دانشجویی بخصوص در دانشگاه امیرکبیر ابراز امیدواری کرد در اولین فرصت در جمع دانشجویان این دانشگاه حضور پیدا کند.



تاریخ انتشار : 15 آذر 1393, 16:34



» اخبار مرتبط:

  • لغو سفر توفیقی و عارف به شیراز
  • ازلغو سفر محمدرضا خاتمی به یاسوج تا لغو همایش اصلاح طلبان بوشهر
  • خواسته مشترک چهره های دانشجویی:استاندار از دکتر رمضانی حمایت کند
  • 16 آذر مهمترین سند استکبارستیزی دانشجویان ایران است
  • آرامش گورستانی دانشگاه به‌نفع کشور نیست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟