مشروح اخبار


» علت عدم همراهی ائمه جمعه کهگیلویه از زبان معاون سیاسی استاندار / برای خدمت به مردم نباید بهانه آورد



فتاح محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران دهدشت در پاسخ به سؤالی مبنی بر علت عدم حضور ائمه جمعه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در جلسات شورای اداری و دیگر مراسمات، اظهار کرد:برای خدمت به مردم نباید بهانه آورد و راهی جز تعامل و همکاری وجود ندارد،  اگر اختلافی وجود داشته باشد از ...


فتاح محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران دهدشت در پاسخ به سؤالی مبنی بر علت عدم حضور ائمه جمعه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در جلسات شورای اداری و دیگر مراسمات، اظهار کرد: چیزی که مورد توجه دولت است تعامل با همه نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌هاست و ائمه جمعه و جماعات به عنوان مرکز مورد توجه ما هستند.

به گزارش (محسن تباری) خبرنگار راک نیوز ازدهدشت ؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ائمه جمعه را قطب تصمیم سازی و مرجع تأثیرگذار در برنامه‌های مختلف از جمله حوزه فرهنگی خواند و گفت: نشست‌هایی با این بزرگواران انجام شده و برگزار خواهد شد و امیدواریم با تعامل و تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد بتوانیم با همراهی آنان جامعه را در برابر تهدیداتی که دشمنان انقلاب متوجه نظام کرده‌اند مصون داریم.

محمدی مبانی و مشترکات در نظام مقدس جمهوری اسلامی و تأکیدات رهبر معظم انقلاب در همراهی و تعامل با دولت و تقویت و پیشرفت نظام را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم و مجاهدت داشته باشیم که با عزم ملی و مدیریت جهادی و با همفکری و هم‌اندیشی بتوانیم بستر را برای وحدت بیشتر فراهم کنیم.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد آیه شریفه « وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ...» را مصداق بارز رهنمود به وحدت و پرهیز از تفرقه دانست و افزود: خداوند متعال بهترین راهکار را در کتاب گهربار آورده و امر به وحدت و سعی از تفرقه دارد.

محمدی با تأکید بر اینکه برای خدمت به مردم نباید بهانه آورد و راهی جز تعامل و همکاری وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اگر اختلافی وجود داشته باشد از مجرای قانونی رفع می‌شود.

 



تاریخ انتشار : 17 آذر 1393, 23:21



» اخبار مرتبط:

  • گچساران ،میزبان همایش یک روزه فرمانداران
  • معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:دولت اصلاحات و دولت روحانی با یکدیگر متفاوت است
  • دعوت از رئیس مجلس برای شرکت در کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س)
  • پورعلی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد شد
  • فرماندار جدید جهرم معرفی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟