مشروح اخبار


» شش انفجار در کربلا / آخرین وضعیت زائران ایرانی +تصاویر



از شامگاه پنجشنبه تا نیمه شب، دستکم 6 صدای انفجار نسبتا قوی در کربلا و اطراف این شهر شنیده شد. این حملات تروریستی به بزرگترین تجمع و راهپیمایی مسالمت آمیز و آرام شیعیان در حالی صورت گرفت که تا روز پنجشنبه به گفته منابع عراقی دستکم...


شب گذشته صدای چندین انفجار در شهر کربلا شنیده و خودروها و نیروهای امدادی مناطق مورد نظر عزیمت کردند . حیدر سومری در توئیتر گزارش داده که گزارش‌ها در خصوص انفجارها دو دسته‌اند. برخی از فرود خمپاره‌ها در مناطق کشاورزی حکایت دارند و برخی از جراحت خفیف تعدادی از زوار سخن می‌گویند.

به گزارش راک نیوز ؛  او همچنین نوشت مردم با شنیدن صدای انفجارهای فریاد لبیک یا حسین سر دادند.منابع امنیتی عراق اعلام کردند که صدای انفجارهای پنجشنبه شب کربلا ناشی از شلیک دستکم 6 گلوله خمپاره یا مینی کاتیوشا به مناطقی در اطراف شهر کربلا بوده و براساس گزارش ها تاکنون هیچ زائر ایرانی در این حملات صدمه ندیده است.

شش انفجار در کربلا / آخرین وضعیت زائران ایرانی +تصاویر
از شامگاه پنجشنبه تا نیمه شب، دستکم 6 صدای انفجار نسبتا قوی در کربلا و اطراف این شهر شنیده شد. این حملات تروریستی به بزرگترین تجمع و راهپیمایی مسالمت آمیز و آرام شیعیان در حالی صورت گرفت که تا روز پنجشنبه به گفته منابع عراقی دستکم 17 میلیون نفر در مراسم زیارت اربعین در 10 روز گذشته شرکت کرده اند.

شش انفجار در کربلا / آخرین وضعیت زائران ایرانی +تصاویر

سیل زائران اربعین در روز پنجشنبه از سه محور نجف، بغداد و حله برای حضور در روز اربعین در کربلا جریان داشت و حتی تا بامداد امروز (جمعه) نیز از تعداد نفراتی که به سمت کربلا در حرکت هستند، کاسته نشده است.
اینها نخستین تصاویر پس از انفجار هاست .



تاریخ انتشار : 21 آذر 1393, 10:58



» اخبار مرتبط:

  • حمله خمپاره ای شب گذشته به کربلای مقدس /آخرین اخبار از ...
  • زائران ایرانی در حال برگشتند
  • خبرفوري /حمله خمپاره‌ای به شمال بغداد 13كشته و زخمی بر جای گذاشت
  • القاعده «کربلا» را تهدید کرد
  • ده‌ها کشته و زخمی در انفجارهای بغداد/ هتل زائران ایرانی در کاظمین یکی از اهداف انفجارها
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟