مشروح اخبار


» آیت الله ملک حسینی درگذشت "سید امرالله حسینی" را تسلیت گفت



 آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در پیامی در گذشت استاد "سید امرالله حسینی" هنرمند فقید خوشنویسی این استان را تسلیت گفت.

 

به گزارش خبرنگار مهر، در این پیام آمده است: در سالروز رحلت آخرین فرستاده الهی و بهترین و برترین خلق خداوند، حضرت محمد مصطفی رسول اعظم (ص) و سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع)، هنرمندی وارسته از عرصه هنر فاخر استان به دیار باقی شتافت.

استاد سید امرالله حسینی، استاد مسلم و مبرز خط، انسان خوش طبع و متواضع و خدمتگزار بی توقع فرهنگ و هنر این دیار، از میان ما رفت و فضای فرهنگی و هنری استان را غرق اندوه و ماتم کرد.

گر چه این هنرمند فقید از میان ما رفت اما آثار زیبا و چشم نوازش سرمایه ماندگاری برای استان و زینت بخش هر محفل و انجمنی خواهد بود.

این ضایعه زودهنگام را به اصحاب هنر و رسانه و جامعه فرهنگی استان و خانواده نجیب و بزرگوارش در "زیردو" ممسنی و یاسوج تسلیت می گویم و از خداوند سبحان برای او که در زمان انقلاب و جنگ و بعد از آن همواره و بدون مضایقه هنر خود را در خدمت مراکز دینی و فرهنگی و نهادهای انقلابی قرار داده بود، رحمت و مغفرت خواستارم و بی تردید آن روح لطیف و قلب سلیم مورد عنایت حضرات معصومین علیهم السلام قرار خواهد گرفت.



تاریخ انتشار : 2 بهمن 1390, 16:43



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت‌سیدحسن‌خمینی درپی درگذشت آیت‌الله‌ملک‌حسینی
  • تسلیت علی لاریجانی به فرزند ارشد رهبر انقلاب
  • نمایشگاه خوشنویسی "یاد استاد" در یاسوج برگزار می شود
  • سید محمد خاتمی ارتحال آیت الله ملک حسینی را تسلیت گفت
  • لاریجانی درگذشت آیت‌الله ملک حسینی را تسلیت گفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟