مشروح اخبار


» تقدیر و تجلیل از خبازی‌های بدون تخلف



وی ضمن تاکید بر نظارت شورای آرد و نان بر خبازی‌های این شهرستان، ادامه داد: مسئله بهداشت نانوایی‌های سطح شهرستان از دیگر موضوعاتی است که باید هرچه بیشتر و بهتر مورد توجه و بررسی مسئولان بهداشت قرار بگیرد.


عبدالرحیم رحیمی صبح امروز در جلسه شورای آرد و نان شهرستان که با حضور مسئولان مرتبط و اعضای شورا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت نان در سبدغذایی مردم، متولیان امر باید هرچه بیشتر و بهتر در روند پخت، بهداشت و کنترل قیمت‌های نان در سطح شهرستان دقت و توجه کنند.

 

به گزارش راک نیوز  ؛ وی با تاکید بر نظارت بیشتر بر عملکرد نانوایی‌ها در تولید نان، افزود: از اولویت‌های مهم حقوق شهروندان استفاده از موادغذایی با کیفیت است که در این راستا مسئولان اجرایی به عنوان خادمان و نمایندگان مردم باید نظارت و بررسی بیشتری در بازار داشته باشند.

 

فرماندار گچساران با اشاره به بازدیدهای میدانی خود طی چند ماه اخیر از نانوایی‌های سطح شهرستان، بیان کرد: طی بازدیدهای اخیر از خبازی‌های شهرستان و نظرسنجی و گفت‌و‌گو با مردم توانستیم تا حدود زیادی نسبت به روند اجرای امور نانوایی‌ها و نوع برخورد فروشندگان نظارت و پیگیری بیشتری داشته باشیم.

 

رحیمی ادامه داد: اداره صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی و اتحادیه خبازان نیز باید علاوه‎بر بازدیدهای مجموعه فرمانداری به صورت مستمر و باجدیت هرچه بیشتر بازدیدهای مشترکی را از خبازی‌های شهرستان انجام داده تا از هرگونه تخلفات در زمینه‌های مختلف جلوگیری شود.

 

وی ضمن تاکید بر نظارت شورای آرد و نان بر خبازی‌های این شهرستان، ادامه داد: مسئله بهداشت نانوایی‌های سطح شهرستان از دیگر موضوعاتی است که باید هرچه بیشتر و بهتر مورد توجه و بررسی مسئولان بهداشت قرار بگیرد.

 

فرماندار گچساران در ادامه سخنان با اشاره به لزوم شناسایی متخلفان در حوزه آرد و نان گچساران، خاطرنشان کرد: شورای آرد و نان این شهرستان باید در راستای شناسایی متخلفان این حوزه اقدامات مؤثری انجام داده و برخورد قاطع و بازدارنده با این گروه را اولویت کاری خود قرار دهند.

 

رحیمی تقدیر و تجلیل از خبازی‌های بدون تخلف و خوب را در جهت تشویق دیگر خبازی‌ها ضروری دانست و گفت: خبازان باید با پیگیری و نظارت اتحادیه آرد و نان نسبت به تامین نان باکیفیت و مطلوب نهایت سعی و همکاری را در این راستا داشته باشند.

 

نماینده عالی دولت در گچساران ضمن خواستار شدن بهبود کمی و کیفی نان و خبازی‌ها در سطح شهرستان، عنوان کرد: نهادهای اجرایی مسئول نسبت به استانداردسازی و نظارت بر فرآوری نان و ارتقاء کیفیت آن و همچنین بهداشت و استاندارد بودن فضای فیزیکی نانوایی‌ها موظف به انجام اقدامات مؤثر و مفید هستند.

 

گفتنی است در پایان این جلسه اعضاء شورا ضمن بیان دیدگاه‌ها نسبت به بهبود کیفیت نان در سطح شهرستان و بررسی موضوع و ارتقاء آن تا سطح ایده‌آل و رضایت شهروندان، نسبت به مشکلات این صنف و وضعیت شاغلان در نانوایی‌ها تصمیماتی اتخاذ کردند.

 

 



تاریخ انتشار : 25 آذر 1393, 23:43



» اخبار مرتبط:

  • درکهگیلویه وبویراحمد "نان" را به نرخ روز میخرند!
  • انتصاب سرپرست تعزیرات حکومتی گچساران
  • ممنوع !شدن راه اندازی نانوایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مشکل آب شرب قلعه رئیسی جدی است
  • فرمانداری که پای درد دل شهروندان نشست+تصاویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟