مشروح اخبار


» انتصاب سرپرست تعزیرات حکومتی گچساران



مراسم تودیع و معرفه روسای سابق و جدید تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در فرمانداری گچساران برگزار شد و ارسلان عباسی به عنوان سرپرست تعزیرات حکومتی گچساران معرفی شد

به گزارش خبرنگار راک نیوز ؛ در این مراسم که دهبانی‌نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشت، ارسلان عباسی به عنوان سرپرست اداره تعزیرات حکومتی گچساران معرفی و از زحمات گشتاسبی رئیس سابق این اداره تقدیر و تشکر کرد.

 

فرماندار گچساران در این نشست با اشاره به اهمیت و نقش تعزیرات حکومتی در جامعه اظهار کرد: تعزیرات حکومتی نقش غیرقابل انکاری در جلوگیری از هرج و مرج اقتصادی و بررسی پرونده‌های متخلفان اقتصادی و برخورد با برخی تخلفات اقتصادی از جمله کم‌فروشی، و احتکار و گرانفروشی دارد.

وی افزود: با تحقق و اجرایی شدن وظایف محوله به تعزیرات حکومتی رونق اقتصادی، سلامت و شادابی بازار و اقتصاد به شکل چشم‌گیری خود را نشان می‌دهد.

رحیمی عنوان کرد: با توجه به اعلام سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری، تعزیرات حکومتی نقش مهم‌تر و وظایف سنگین‌تری نسبت به کنترل بازار و اقتصاد دارد.

فرماندار گچساران پاکسازی محیط کسب و کار، جلوگیری از به‌ هم‌ریختگی اقتصادی در بازار و سالم‌سازی بازار و اقتصاد را از دیگر وظایف این اداره برشمرد و گفت: گچساران یکی از شهرستان‌های بزرگ کهگیلویه و بویراحمد بوده که جمعیتی قابل توجه نیز دارد به همین منظور کنترل، نظارت و همچنین پیگیری شکایات مردمی باید در دستور کار این اداره قرار گیرد.




تاریخ انتشار : 3 تیر 1393, 17:55



» اخبار مرتبط:

  • رئیس جدید تعزیرات حکومتی کهگیلویه منصوب شد
  • انتصاب سرپرست تعزیرات حکومتی کهگیلویه وبویراحمد
  • رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی منصوب شد
  • برای آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی آماده شوید
  • رسیدگی به پرونده تخلف 13 میلیاردی در تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟