مشروح اخبار


» رئیس جدید تعزیرات حکومتی کهگیلویه منصوب شد



سید ناصر رضایی در ابتدای این مراسم با تقدیر از زحمات سید غریب بیژن‌نیا رئیس سابق تعزیرات حکومتی کهگیلویه ابراز داشت: قدرشناسی از زحمات مدیران باید خط مشی همه ما باشد.

طی مراسمی و با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید تعزیرات حکومتی کهگیلویه برگزار شد.

سید ناصر رضایی در ابتدای این مراسم با تقدیر از زحمات سید غریب بیژن‌نیا رئیس سابق تعزیرات حکومتی کهگیلویه ابراز داشت: قدرشناسی از زحمات مدیران باید خط مشی همه ما باشد.

فرماندار کهگیلویه با خطیر دانستن وظیفه تعزیرات حکومتی ابراز داشت: حضور و اقتدار تعزیرات حکومتی در کنترل بازار و برخورد با متخلفان نقش تعیین کننده‌ای در ساماندهی بازار دارد.

وی با اشاره به نبود قاضی تعزیرات در یک بازه زمانی در شهرستان کهگیلویه عنوان داشت: همین مسئله باعث شد تعداد پرونده‌های متعددی در این اداره انبار شود که امیدواریم با همت ریاست جدید تعزیرات و همکارانشان هر چه زودتر ساماندهی و بررسی شوند.

رئیس شورای تنظیم بازار کهگیلویه با بیان این‌که هر گونه اغماض و چشم پوشی از تخلفات بازاریان هر چند کوچک باشد غیر قابل جبران خواهد بود، تصریح کرد: خواسته ما از رئیس جدید تعزیرات برخورد جدی‌تر با متخلفان بازار است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه در خیلی از موارد جریمه‌های نقدی نمی‌توان باز دارنده باشد، بیان داشت: تجربه نشان داده است که در مواردی که جریمه نقدی کارساز نیست باید از طریق پلمپ مغازه و لغو پروانه وارد عمل شد.

رضایی با بیان این‌که در جامعه عشیره‌ای وجود برخی روابط مانع اجرای به حق احکام می‌شود، گفت: مدیران بدانند با دوست و رفیق بازی نمی‌توان جایی را اداره کرد.

وی با بیان این‌که تعزیرات حکومتی در اجرای احکام باید رو دربایستی و حواشی را کنار بگذارد، عنوان کرد: هیچ مسئله‌ای نباید باعث شود احکام تعزیرات حکومتی تحت شعاع قرار گیرد.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات سید غریب بیژن‌نیا، ارسلان عباسی به عنوان ریاست جدید تعزیرات حکومتی کهگیلویه منصوب شد.fars



تاریخ انتشار : 15 آذر 1391, 07:11



» اخبار مرتبط:

  • رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی منصوب شد
  • انتصاب سرپرست تعزیرات حکومتی کهگیلویه وبویراحمد
  • برای آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی آماده شوید
  • بازدید سرزده مژدهی پوراز کارخانجات لبنی برای بررسی علت افزایش قیمت
  • رسیدگی به پرونده تخلف 13 میلیاردی در تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟