مشروح اخبار


» انتصاب سرپرست تعزیرات حکومتی کهگیلویه وبویراحمد



دربخشی از این حکم آمده :نظر به حسن سابقه وتجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست و ريیس شعبه اول بدوی و اداره کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد تعیین ومنصوب می شوید. امید است...

راک نیوز : سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد.

 

به گزارش ايسنا،‌ طی حکمی از طرف «مژدهی» معاون وزیر دادگستری و ريیس سازمان تعزیرات حکومتی، «ولی دهبانی نژادیان» به عنوان سرپرست و ريیس شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد.

 

مراسم تودیع و معارفه در 25 شهريور در اداره کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آقایان جمشیدی معاونت توسعه مدیریت و منابع، احمدزاده، انصاری وخوشقدم برگزار و ولی دهبانی نژادیان به عنوان سرپرست جدید اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

 

متن حکم ريیس سازمان تعزیرات حکومتی بدین شرح است:

جناب آقای ولی دهبانی نژادیان

سلام علیکم

نظر به حسن سابقه وتجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست و ريیس شعبه اول بدوی و اداره کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد تعیین ومنصوب می شوید. امید است با استعانت ازدرگاه ایزدمنان وبا به کارگیری تمام توان خویش درسال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، این سازمان را در رسیدن به اهداف عالیه اش یاری دهید.

توفیق روزافزون شمارا درراه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری واهداف دولت عدالت محورازدرگاه الهی خواستارم.



تاریخ انتشار : 27 شهریور 1391, 11:18



» اخبار مرتبط:

  • رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی منصوب شد
  • برای آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی آماده شوید
  • رئیس جدید تعزیرات حکومتی کهگیلویه منصوب شد
  • برگزاري جلسه ملاقات مردمی دکتر مژدهی
  • رسیدگی به پرونده تخلف 13 میلیاردی در تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟