مشروح اخبار


» بیش از ۱۸ هزار تحصیل‌کرده بیکار در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است



نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید مسائل مختلف مربوط به بازار، تولید و اقتصاد در استان با تشکیل جلسات، کارشناسی شوند.

زارعی از افزایش 60 درصدی بودجه عمرانی شهرستان بویراحمد در سال‌جاری خبر داد و بیان کرد:


غلام محمد‌زارعی اشتغال‌های غیر‌رسمی را یکی از معضلاتی دانست که به علت بیکاری به وجود می‌آید و اظهار داشت: بیکاری در استان فشار مضاعفی را به بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله بازار وارد می‌کند.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ وی با بیان اینکه بیش از 18 هزار تحصیل‌کرده بیکار در استان وجود دارد، افزود: البته این دوران، مرحله گذار است و با رشد اقتصادی و فعال شدن بخش‌های مختلف تولیدی این مشکلات نیز بهبود می‌یابد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید مسائل مختلف مربوط به بازار، تولید و اقتصاد در استان با تشکیل جلسات، کارشناسی شوند.

زارعی از افزایش 60 درصدی بودجه عمرانی شهرستان بویراحمد در سال‌جاری خبر داد و بیان کرد: رایزینی با مسئولان ملی در مورد بخش‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد، چندین برابر تلاشی است که در خود استان انجام می‌دهیم تا تحولی در استان ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: افزایش بودجه عمرانی و فعالیت پروژه‌های عمرانی از جمله راه آهن خبر از تحول در کهگیلویه و بویراحمد را می‌دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تمام بخش‌های مختلف اقتصادی و بازار استان را متأثر از این تحول دانست و ابراز کرد: با افزایش بودجه عمرانی گردش مالی و اشتغال بیشتری در استان ایجاد خواهد شد.

زارعی با بیان اینکه دولت برای واحدهای کوچک تولیدی منابعی را پیش بینی کرده است، اظهار کرد: اگر این منابع در چرخه تولید قرار بگیرد، رکود از بین خواهد رفت و با تحقق وعده کاهش نرخ تورم، بازار و بخش‌های اقتصادی متأثر از این موضوع خواهند بود.

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد رو به پیشرفت بوده و افزایش بودجه‌های عمرانی نمایانگر این پیشرفت است.تسنیم



تاریخ انتشار : 5 دی 1393, 13:12



» اخبار مرتبط:

  • تذکر نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس به مسئولان بومی کهگیلویه و بویراحمد
  • همزمان با دهه ی فجرافتتاح 5پروژه پیام نور دراستان
  • نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد بالاتر از متوسط کشور
  • بررسی مشکلات واحدهای صنعتی یاسوج توسط استاندار
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟