مشروح اخبار


» 5شهید و 6زخمی در شب خونین گلپایگان+گروگان گیری



در این بین سارقان یک دانشجوی گلپایگانی را که از خمین به طرف گلپایگان آمده بود را گروگان می‌گیرند و زمانی که به منطقه مَرغ ـ مرز بین خمین و گلپایگان می‌رسند این گروگان را به ضرب گلوله از ناحیه دست و پا مجروح می‌کنند و بعد از آن  به طرف روستای وانشان خوانسار رفته و در آنجا ماشین پلیس را به آتش کشیده و دو سرباز دیگه را هم مجروح می‌کنند.

 


در درگیری مسلحانه سارقان با ماموران نیروی انتظامی، سه مامور از جمله محمد هاشمی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان به شهادت رسیدند

ظهر شنبه سرقتی مسلحانه از یکی از بانک‌های شهر الیگودرز در استان لرستان انجام شد و پس از آن سارقان به سمت شهر خمین در استان مرکزی متواری شده و در آنجا با ماموران پلیس درگیر شدند.

 

به گزارش راک نیوز ؛ پس از آن، درگیری‌ها به سمت روستای سعیدآباد شهرستان گلپایگان کشیده شده و ماموران نیروی انتظامی پس از ورود سارقان به این شهر با آنها درگیر شدند.

 

در این بین سارقان یک دانشجوی گلپایگانی را که از خمین به طرف گلپایگان آمده بود را گروگان می‌گیرند و زمانی که به منطقه مَرغ ـ مرز بین خمین و گلپایگان می‌رسند این گروگان را به ضرب گلوله از ناحیه دست و پا مجروح می‌کنند و بعد از آن به طرف کمربندی آیت‌الله محمدی گلپایگان آمده و با ماموران راهنمایی و رانندگی برخورد می‌کنند و یکی از ماموران راهنمایی و رانندگی را از ناحیه پا مجروح کرده و به سوی خودروی راهنمایی و رانندگی تیراندازی می‌کنند.

 

پس از این ماجرا سارقان به خودروی نیروی انتظامی برخورد می‌کنند و محمد هاشمی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان و سرباز وی را به شهادت رسانده و اسلحه و ماشین پلیس را با خود می‌برند.

 

این سارقان پس از آن به طرف روستای وانشان خوانسار رفته و در آنجا ماشین پلیس را به آتش کشیده و دو سرباز دیگه را هم مجروح می‌کنند.

 

دو نفر از مجروحان بدحال به بیمارستان اصفهان اعزام شدند و 5 نفر دیگر در بیمارستان و اتاق عمل هستند.

 

به گزارش راک نیوز، حسین حسین‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با ورود به گلپایگان و تشکیل شورای تامین شهرستان، مامور رسیدگی به این موضوع شده است.

 

گفتنی است سارقان راننده محمدعلی یوسلیانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان را نیز به گروگان گرفته‌اند.فارس

 

به گزارش راک نیوز دقایقی پیش ؛عبدالرضا آقاخانی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اتفاق از صبح روز شنبه در چند استان دیگر اتفاق افتاده بود و مسیری را که انتخاب کرده بودند شهر گلپایگان بود.

وی با توجه به اشرافیت عناصر انتظامی در منطقه گلپایگان تصریح کرد: ماموران انتظامی سعی کردند کمترین ضایعات در این حادثه به وجود آید و با توجه به حرکت سرعتی و به موقع ماموران انتظامی در خنثی کردن این حادثه و برای اینکه حادثه به داخل شهر کشیده نشود و آرامش مردم به‌هم نخورد متاسفانه سه نفر از ماموران نیروی انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: با اشرافیت کامل و جامع ماموران انتظامی و همکاری شورای تامین استان و شهرستان، اطلاعات دقیق‌تری به دستمان رسیده است و به زودی ضاربین به مردم متدین گلپایگان معرفی می‌شوند.

آقاخانی با تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهدای روز گذشته گلپایگان اظهار کرد: مردم گلپایگان همکاری خوبی در 48 ساعت گذشته با ماموران داشتند.

وی افزود: ضاربین در مرحله اولیه سه نفر بودند که یک نفر از آنها در درگیری با ماموران انتظامی کشته شد و دو نفر دیگر تحت تعقیب ماموران پلیس هستند و با اشرافیت کامل ماموران پلیس به زودی دستگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این حادثه 6 نفر مجروح و 5 نفر شهید شدند که دو نفر از مردم عادی و 3 نفر از ماموران نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان بودند.

آقاخانی با بیان اینکه سارقان در جغرافیای استان اصفهان قرار دارند، گفت: ولی رد آنها را در استانهای همجوار نیز پیگیری می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تسلیت به خانواده شهدا برای آنها علو درجات را از درگاه خداوند مسئلت خواست.

 



تاریخ انتشار : 7 دی 1393, 06:52



» اخبار مرتبط:

  • نجات مسافر نوروزی غرق شده توسط پلیس کنگان
  • جزییات درگیری اراذل و اوباش با ماموران پلیس دربندرعباس وکشته شدن یک نفر
  • پایان گروگانگیری از سی‌سخت تا شیراز
  • سرهنگ دیماز خبرداد:دستگیری اعضای باند فروش مواد مخدر در دهدشت
  • پس از گروگاتگیری ،شرور مسلح در گچساران به دام پلیس افتاد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟